DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. szeptember 30. hétfő

Volkswagen

Rekordévet produkált a Volkswagen

Fényes bemutatkozó szezonja után rátett még egy lapáttal a Volkswagen Motorsport a Rali-vb-n, és azon túl, hogy begyűjtötte az összes világbajnoki serleget számos évtizedes rekordot is beállított.

részletek

A Volkswagen izgul a 2015-ös Polo WRC miatt

A Volkswagen technikai vezetője, Francois-Xavier Demaison izgatottan várja a Polo WRC következő generációját. A német márka magasra tette a lécet, hiszen két gyártói cím után presztízsből nem engedhet meg magának egy gyengébb szezont az új fejlesztéssel.

részletek

Győzelemmel debütált a Prodrive VII-es Golfja

Megnyerte első versenyét a Prordrive által WRC szellemben fejlesztett Golf SRCR versenyautó, Chris Atkinson és Stephane Prevot a kínai bajnokság és az FIA Ázsia-Óceánia sorozat állomásán, a Longyou Ralin diadalmaskodott.

részletek

A ralikrosszban hódít a Volkswagen Bogár

A Volkswagennek nagy öröm, hogy a raliban világbajnokként zárt az elmúlt két szezonban, azonban nemcsak a Polo WRC hozott sikereket a németek számára - a konszern legújabb játékszere, a világ legerősebb VW Bogara, a ralikrosszban gyűjti a babérokat.

részletek

A Prodrive raliautót épít a VII-es Golfból

A Volkswagen Golf VII-es szériája adta meg a Prodrive-nak az alapokat legújabb versenyautójuk fejlesztéséhez. A Golf SCRC már elkészült és ezen a hétvégén Chris Atkinson közreműködésével élesben is debütál a kínai Longyou Ralin.

részletek

Megvédte rali világbajnoki címét a Volkswagen

Tavalyi első helyét megvédve ismét világbajnok lett a WRC sorozatban a Volkswagen.

részletek

Megtartja győztes trióját a Volkswagen

Egy bevált képleten nem érdemes változtatni, és ehhez tartja magát a WRC sikercsapata, a Volkswagen is – a három versenyző, akik jelenleg első, második és harmadik helyen állnak a bajnokágban, 2015-re is szerződést kaptak.

részletek

Ogier a világbajnok, ha...

Eldől a hétvégén Spanyolországban, vagy a brit futamra marad a szuperdöntő szerep? Sebastien Ogier természetesen már most eldöntené a kérdést, Jari-Matti Latvala pedig szeretné ezt megakadályozni.

részletek

A hagyományok útján - Volkswagen Golf GTI

A német világcég volt a műfaj alapítója, a Golf GTI 1975-ös indulásakor elég volt 110 lóerő és 810 kiló az üdvösséghez, ma már ennek a duplája dukál a versenyben maradáshoz.

részletek