Szponzor
Visszatér a legendás gyártó a dobogóra
Szinte észrevehetetlen, ám annál érdekesebb változáshoz kell majd hozzászoknunk az előttünk álló F1-es idényben, hiszen 15 év után megváltozik a leintés utáni ceremónia egyik résztvevője.
részletekVisszatérhet az F1-be a dohányipar?
Elképzelhető, hogy egy brit törvényi változás jelentős fordulatot hoz a Formula-1 támogatási rendszerébe, ugyanis a jövőben a dohányzásról leszoktató eszközként lesz forgalmazható az E-cigaretta.
részletekVégre: Szponzori bejelentés a McLarennél
Az utóbbi hetekben arról érkeztek a hírek, hogy a McLarent sorra elhagyják évtizedes szponzorai: ezúttal egy maradást közöltek, a Santander bankét. Furcsamód csak Button nevét említi a közlemény.
részletekRon Dennis: Mit nekünk pár távozó szponzor?
Az elmúlt néhány évben több nagy támogató is felbontotta együttműködését a McLarennel, ezekben a hónapokban pedig a csapat szponzorvesztése ismét felgyorsult. Ron Dennis erre csak legyint egyet.
részletekHivatalosan is együtt száguld a DHL és a MotoGP
A napokban jelentette be 3 évre szóló partnerségét a DHL, a világ legnagyobb logisztikai vállalata és a motorversenyek prémium bajnoksága, a MotoGP. A másik két kategória logisztikai támogatását is a DHL biztosítja.
részletekHol és mennyit változott a csapatok festése?
Az F1Fanatic című blog időről időre összegyűjti, milyen apróbb változások figyelhetőek meg a csapatok festésén, milyen új logók, szponzorfeliratok kerülnek fel a versenygépekre az egyes hétvégéken.
részletekMelyik márka jut először eszedbe az F1-ről?
Ha a Red Bullra gondoltál, te is a rajongók többségébe tartozol. Egy felmérés megkérdezettjei ezt a nevet mondták legtöbbször a szponzorok közül, az élmezőnyben a Shell és Martini is.
részletekRengeteg pénztől esik el idén a McLaren
Ez a harmadik év, amelynek az F1-es istálló főszponzor nélkül vágott neki, eredményeik alapján pedig valószínűtlen, hogy ebben a szezonban a helyzet változni fog. Ez pedig további következményekkel járhat.
részletekA Ferrari tovább reklámozza, amit nem szabad
Bár már egy évtizede tilos a dohánytermékek reklámozása az F1-es pályák és csapatok számára, a Ferrari rejtetten még mindig a Marlborót hirdeti - sőt, most hosszabbítottak szerződést egymással.
részletekKinek mennyibe kerül az F1-es szereplés?
Mennyit költ egy istálló a csapattagok bérezésére, mennyibe kerül egy F1-es motorblokk, és mennyit fizetnek a szponzorok a különböző hirdetési helyekért? Mindez kiderül az alábbi összeállításból.
részletekAz új McLaren elegáns, mégis csalódást keltő - miért?
Az új MP4-30-as kialakítása megnyerő, de nem történt olyan radikális átalakítás, mint amire a rajongók számítottak - vannak, akik a Hispania 2010-es autójához hasonlítják az új McLarent.
részletekVajon megtartja-e festését a McLaren?
Csütörtök délután végre láthattuk az F1-es McLaren-Honda MP4-30-ast, mely sokakat a csapat régebbi festésére emlékeztet. Megeshet, hogy ez marad a végleges külső, de újabb durranásra is számíthatunk.
részletek