Az Autosport egy korábbi értesülését megerősítve elsőként számolt be arról, hogy a Heineken közel jár a szerződés megkötéséhez a FOM-mal, ami egy 150 millió dollár összértékű, öt éves szponzori támogatásról szólna. A hírek szerint a világhírű sörmárka már az idei Kanadai Nagydíjtól kezdve megjelenne a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon, nem elvéve a helyet a már meglévő támogatóktól, mint a Rolex és a Pirelli.
A Heineken szokatlan módon a pálya menti hirdetéseket egy csapattal kötött megállapodással szeretné ötvözni, és ennek jegyében több istállóhoz is eljuttatták megkeresésüket, majd pedig kielemzik, hogy melyikük ajánlata lenne a legmegfelelőbb számukra. Hamarosan tehát akár egy élcsapat is magán viselheti majd a logójukat, és a holland illetőségű vállalatnak talán még kapóra is jön, hogy hazai versenyzőjük, Max Verstappen éppen az egyik előkelő istálló, a Red Bull pilótájává vált.
A szponzorok számára komoly értékkel és fontossággal bír, ha nem csak a pályán, hanem a színfalak mögött, így a paddockban és a garázsok környékén is megjelenik a logójuk, az Autosport szerint ez motiválja a Heinekent erre a kettős szerepvállalásra, ami mindenki szerint csakis pozitív fejlemény a sport számára.