DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 10. szerda

Prost

Ezt bánja Alain Prost a legjobban

Nem az 1989-es ütközést, a Ferrarihoz szerződést vagy az 1984-ben elbukott világbajnoki címet, hanem egy jóval későbbi eseményt jelölt meg az F1-legenda karrierje mélypontjaként.

részletek

F1-Archív: Irvine jobb, mint Schumacher

Maldonado bemutatón törte össze autóját, Montoya szerint Button bolond lenne a Williamshez menni, Schumacher csapatot vált, a McLaren tagadja, hogy Hakkinent támogatják. Ezek voltak hírek augusztus 12-én 1997 óta.

részletek

Prost: Frusztráló látni, hogy mi zajlik az F1-ben

Hiába a jövőbemutató technológia, a rajongókat mégsem hozza annyira lázba a Formula-1, mint néhány évvel ezelőtt. Ez már Alain Prostnak sem tetszik, aki burkolt utalást tett rá, hogy a Formula-E jobban csinálja a dolgokat.

részletek

Retro – S az utolsó körben jött a káosz

Az 1986-os hockenheimi futam valószínűleg nem került volna az F1 történelemkönyvébe, ha egy egészen elképesztő utolsó kör nem borít fel szinte mindent, ami addig lezajlott a versenyen.

részletek

Retro – Na, valaki azért beér a célba?

1987-ben ezen a napon rendezték az F1 történetének egyik legkomikusabban alakuló versenyét, a Német Nagydíjat. Hullottak az autók, mint a legyek, és egy valakin kívül mindenkit utolért a balszerencse.

részletek

Retro – Lauda és Senna fent, Prost és Piquet lent

1984-ben épp ezen a napon rendezték meg a Brit Nagydíjat, amely komoly fordulatot hozott az Alain Prost és Niki Lauda között zajló világbajnoki párharcban. Bukások, dráma, és boldog pezsgőzés!

részletek

Mindig lesz mit tenni a biztonság érdekében

Alain Prost állítja, az F1 sosem érezheti úgy, hogy mindent megtett a biztonság érdekében, és mindezt mi sem bizonyítja jobban annál, hogy Jules Bianchi halálos balesetet szenvedett versenyzés közben.

részletek

Prost: Ne zárjuk ki, hogy kiszáll a Renault

Miközben egyre többet beszélnek arról, hogy a franciák visszavásárolják a Lotust, még mindig elképzelhető az is, hogy teljesen otthagyják az F1-et, figyelmeztetett a márka nagykövete.

részletek

Retro – Amikor Senna az élről pördült ki

Az 1989-es Brit Nagydíjon olyat láthatott az F1 közönsége, amilyet nagyon ritkán: Ayrton Senna az élről pördült ki. A legnagyobb is tud hibázni, vagy mégsem?

részletek

Retro – Akinek elege lett a Ferrariból

Diadalmenetre készült az 1990-es Brit Nagydíjon Nigel Mansell, végül azonban a közönség közé hajította kesztyűit, és közölte, hogy befejezi F1-es karrierjét, miután autóját Prostnak adták.

részletek

Retro – Balesetezők nagy napja

Ezen a napon rendezték az 1989-es Francia Nagydíjat, ami rengeteg újoncról, egy nagy balesetről és egy nagy felzárkózásról maradt emlékezetes, egyúttal pedig ez lett Ayrton Senna legrövidebb versenye is.

részletek

1990: Senna és Prost második összecsapása

Mi történt 1990-ben? Mandela kiszabadul, Gorbacsov Nobel-békedíjat kap, szárnyal a Bonanza, az NSZK megnyeri a foci vb-t, Greta Garbo, Lev Jasin és Leonard Bernstein meghal, a Citroen XM az Év Autója. Na és az F1-ben...?

részletek