Prost
Ezt bánja Alain Prost a legjobban
Nem az 1989-es ütközést, a Ferrarihoz szerződést vagy az 1984-ben elbukott világbajnoki címet, hanem egy jóval későbbi eseményt jelölt meg az F1-legenda karrierje mélypontjaként.
részletekF1-Archív: Irvine jobb, mint Schumacher
Maldonado bemutatón törte össze autóját, Montoya szerint Button bolond lenne a Williamshez menni, Schumacher csapatot vált, a McLaren tagadja, hogy Hakkinent támogatják. Ezek voltak hírek augusztus 12-én 1997 óta.
részletekProst: Frusztráló látni, hogy mi zajlik az F1-ben
Hiába a jövőbemutató technológia, a rajongókat mégsem hozza annyira lázba a Formula-1, mint néhány évvel ezelőtt. Ez már Alain Prostnak sem tetszik, aki burkolt utalást tett rá, hogy a Formula-E jobban csinálja a dolgokat.
részletekRetro – S az utolsó körben jött a káosz
Az 1986-os hockenheimi futam valószínűleg nem került volna az F1 történelemkönyvébe, ha egy egészen elképesztő utolsó kör nem borít fel szinte mindent, ami addig lezajlott a versenyen.
részletekRetro – Na, valaki azért beér a célba?
1987-ben ezen a napon rendezték az F1 történetének egyik legkomikusabban alakuló versenyét, a Német Nagydíjat. Hullottak az autók, mint a legyek, és egy valakin kívül mindenkit utolért a balszerencse.
részletekRetro – Lauda és Senna fent, Prost és Piquet lent
1984-ben épp ezen a napon rendezték meg a Brit Nagydíjat, amely komoly fordulatot hozott az Alain Prost és Niki Lauda között zajló világbajnoki párharcban. Bukások, dráma, és boldog pezsgőzés!
részletekMindig lesz mit tenni a biztonság érdekében
Alain Prost állítja, az F1 sosem érezheti úgy, hogy mindent megtett a biztonság érdekében, és mindezt mi sem bizonyítja jobban annál, hogy Jules Bianchi halálos balesetet szenvedett versenyzés közben.
részletekProst: Ne zárjuk ki, hogy kiszáll a Renault
Miközben egyre többet beszélnek arról, hogy a franciák visszavásárolják a Lotust, még mindig elképzelhető az is, hogy teljesen otthagyják az F1-et, figyelmeztetett a márka nagykövete.
részletekRetro – Amikor Senna az élről pördült ki
Az 1989-es Brit Nagydíjon olyat láthatott az F1 közönsége, amilyet nagyon ritkán: Ayrton Senna az élről pördült ki. A legnagyobb is tud hibázni, vagy mégsem?
részletekRetro – Akinek elege lett a Ferrariból
Diadalmenetre készült az 1990-es Brit Nagydíjon Nigel Mansell, végül azonban a közönség közé hajította kesztyűit, és közölte, hogy befejezi F1-es karrierjét, miután autóját Prostnak adták.
részletekRetro – Balesetezők nagy napja
Ezen a napon rendezték az 1989-es Francia Nagydíjat, ami rengeteg újoncról, egy nagy balesetről és egy nagy felzárkózásról maradt emlékezetes, egyúttal pedig ez lett Ayrton Senna legrövidebb versenye is.
részletek1990: Senna és Prost második összecsapása
Mi történt 1990-ben? Mandela kiszabadul, Gorbacsov Nobel-békedíjat kap, szárnyal a Bonanza, az NSZK megnyeri a foci vb-t, Greta Garbo, Lev Jasin és Leonard Bernstein meghal, a Citroen XM az Év Autója. Na és az F1-ben...?
részletek