Nemzetközi
Burgesst aggasztja az első négy utáni különbség a MotoGP mezőnyében
Valentino Rossi egykori főmérnöke, az ausztrál Jeremy Burgess elmondta, aggódik amiatt, hogy a MotoGP négy nagyágyúja, Lorenzo, Marquez, Pedrosa és Rossi tovább növelhetik előnyüket a többiekkel szemben. Emellett a Moto2-t is élesen bírálta, véleménye szerint a középső géposztály motorjai fejlesztésekre szorulnak.
részletekÜnnepi ruhát kap az S2000-es Skoda
A nyugdíjazáshoz közeledve ünnepi ruhába öltözteti az S2000-es Fabiát a Skoda Motorsport.
részletekHatodszor az Africa Eco Race-en a Qualisport
Újra szembeszáll a Szaharával a Qualisport kamionos versenycsapata: Kovács Miklós pilóta két állandó társával, Czeglédi Péter navigátorral és Ács László fedélzeti szerelővel a hetedik Africa Eco Race-re készül. A kalocsai egylet hatodszor rajtol a maratoni összecsapáson, amelyen korábban a kategóriájuk dobogójának minden fokát megjárták már.
részletekA KTM 14. győzelmére hajt a Dakaron
A KTM Dakarra szakosodott csapatának a tizenhármas szám éppen a szerencsét jelenti, ugyanis egymást követően pontosan ennyi alkalommal nyerték meg a kéthetes futamot. Most nagy reményekkel a tizennegyedik győzelemre készülnek.
részletekNem lesz forradalom 2017-ben
A FIA ralis szakágának igazgatója, Jarmo Mahonen szerint a már korábban beharangozott rémhírek ellenére 2017-ben nem kell drasztikus szabálymódosításokra számítani a műszaki elvárások tekintetében.
részletekBessenyey: Nehéz címvédés, bizonytalan jövő
Megvédte címét a két kerék meghajtásúak kategóriájában az ERC mezőnyében Bessenyey Zoltán és Nyírfás Júlianna, ám elmondása szerint a dolga egyre nehezebbé válik, hiszen a Honda Civic lassan hátrányba került a gyári Citroenekkel szemben.
részletekA H-Moto Team egyik legsikeresebb évét zárta
A magyar H-Moto Team számára rendkívül mozgalmasan alakult a 2014-es szezon, hiszen a korábbinál több versenyzőt, beleértve két külföldi pilótát indítottak a különböző hazai és nemzetközi sorozatokban. Kelemen Krisztián csapatfőnök szerint az alakulat egyik legeredményesebb idénye volt a mostani, Kovács Bálint személyében pedig a jövő egyik nagy reménységét is megtalálták.
részletekA bőség zavara az Audi Sport TT Kupa sorozatban
Nehéz döntés előtt állnak, a bőség zavarával szembesültek az új Audi Sport TT Kupa szervezői: a 2015-ös szezontól a DTM keretében rendezendő versenysorozat 18 rajthelyére 30 országból 165 pályázat érkezett a quattro GmbH-hoz. Az Audi márkakupa első partnere a Hankook gumiabroncsgyártó.
részletekA Mini 2017-ig marad a Dakaron
Persze azért a versenyek végén hazajönnek, de miközben a címvédő csapat lázasan készülődik a 2015-ös Dakar Ralira, a márka elnöke, Jochen Goller bejelentette, hogy a MINI Dakar projektje egészen 2017-ig meghosszabbításra került.
részletekA Hankook az új Audi Sport TT Kupa kizárólagos beszállítója
Az Audi a Hankook Tire-t választotta az Audi Sport TT Kupa első gumiabroncs-beszállítójának. A vonzó nemzetközi márkakupa a frissen fejlesztett Audi TT versenyváltozatával a DTM (Német Túraautó Bajnokság) keretében szervezett futamok formájában kerül megrendezésre 2015-től. A kupa célja, hogy a fiatal nemzetközi versenypilóták lehetőséget kapjanak a professzionális autósport világába való bekerülésre. A versenyautók az új Audi TT modellre épülnek, és kizárólag Hankook Ventus Race versenyabroncsokkal lesznek felszerelve.
részletekNakamoto szerint vezethetőbbé kell tenni a Hondát
Shuhei Nakamoto, a HRC alelnöke úgy véli, a 2014-es szezonban sokkal nehezebb volt vezetni a Hondákat, mint egy évvel korábban. A japán szakember úgy véli, a Yamaha ezen a téren javult fel annyira a szezon második felében, hogy még a világbajnok Marc Marqueznél is több pontot szereztek, így jövőre nekik is fejlődniük kell vezethetőség szempontjából.
részletekÉrzelmekben gazdag volt a WEC utolsó, Sao Paulo-i versenye az Audi számára
Brazíliában pozitív eredménynek örülhetett az Audi az FIA WEC hosszú távú bajnokság utolsó futamán. A négykarikás márka a szezon hatodik dobogós helyezését könyvelhette el.
részletek