Kanyar
Perez: Ne lehessen már levágni a kanyart csak úgy
A rutinos mexikói pilótának elege lett abból, hogy az egyetlen lehetséges előzési ponton az elöl levő pilóta simán levágja a sikánt és marad elől, utólagos büntetés ide vagy oda és ez elég gyakori eset.
részletekDurván megnőtt az F1-es kanyarsebesség
A téli tesztek óta a rajongók állandó kérdése, hogy mennyit gyorsult idén a Formula-1. Rengeteget! A statisztikákban csemegézve érdekes adatokhoz is juthatunk. Melyik kanyar a leggyorsabb?
részletekHogyan szerzett jogosítványt ez a sofőr?
Nem tudjuk, hogy az illető szemével van-e a baj vagy az alapvető elsőbbségadási szabályokkal nincs tisztában, mindenesetre a lehető legrosszabb pillanatban kezdte meg a kanyarodást…
részletek2017-ben átalakulhat a kanyarok jelentése
Bár manapság is előfordul, hogy néhány kanyaron padlógázzal hajtanak végig az F1-es pilóták, a McLaren technikai igazgatója szerint 2017-ben megnőhet ezek száma.
részletekEcclestone tisztázta a falas elképzelését
Az F1 ura sokakat megbotránkozatott azzal az ötletével, miszerint falakat kellene állítani a kanyarokba, hogy a pilóták semmiképp se vághassák le a pályát – Ecclestone most finomította nyilatkozatát.
részletekTöbben is elégedetlenek az utolsó kanyarral
A sepangi pálya talán legjelentősebb módosítását először próbálhatták ki a pilóták F1-es autókkal a pénteki edzéseken - nem sokan vannak, akik dicsérték a változtatást.
részletek