DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

Középcsapatok

Gyengébb csapatok kiváló autói I.

A középmezőnybe, netán a sereghajtók közé tartozó istállók is pályára vittek néha egy-egy gyöngyszemet, amivel ugrásszerűen jobban szerepeltek. Ilyen eseteket vettünk szemügyre.

részletek

A középcsapatok álmai és a valóság

Mi valósult meg a középcsapatok év eleji esélylatolgatásaiból 2017-ben? Volt, akinek jóslata legkevésbé sem vált be, ám olyannal is találkozhattunk, aki teljes egészében beváltotta ígéretét.

részletek

A nagy különbségek elborzasztják az F1-et

A Formula-1 vezetése mindenképpen arra törekszik, hogy a most meglevő szakadékot, ami az élcsapatok és a középmezőny között húzódik, minél inkább csökkentse. De hogyan lehet ezt elérni?

részletek

Nem a Ferrari és Mercedes között dúl a legszorosabb csata

A középmezőnyben négy istálló – lehet, hogy rövidesen öt – teljesít hasonló szinten, közöttük a Haas. Az idei év furcsa viszonyai között pedig lehetetlen megtippelni, melyik versenyen épp ki lesz a legjobb közülük.

részletek

„Minden versenyen más győztes lenne, ha…”

Idén egyelőre csak a Mercedes és a Ferrari pilótái tudtak futamot nyerni az F1-ben, s bár a kétpólusú vb-küzdelem is felüdülés az előző évekhez képest, van, ahol még változatosabb a helyzet.

részletek

1,5 másodperc lehet a szakadék az élmezőny mögött

Ez az egyik középcsapat vezetőjének, a Haast irányító Günther Steinernek a meglátása, aki szerint egyértelműen megmutatkozik, hogy a Mercedes, a Ferrari és a Red Bull többet tudtak költeni a fejlesztésekre az új szabályok mellett.

részletek

Sainz kicsit fényezte magát

A spanyol F1-es pilóta még másfél évig biztosan a Toro Rossónál tekerheti a kormányt, legutóbbi nyilatkozatában pedig felhívta a figyelmet arra, hogy milyen komoly munkát végez a középmezőnyben.

részletek

„Brutális a verseny a középmezőnyben”

Miközben az első helyekért csak ritkán láthatunk igazi harcot az idei F1-es futamokon, hátrébb komoly csata folyik a minél előkelőbb pozícióékért, amely során a Q3-ba jutás jelentheti a csúcsot.

részletek

Miért nem kell a nagycsapatoknak Hülkenberg?

„Az F1-es kultúra változásai, avagy hogyan kell megöregedni a középmezőnyben” – ezt az alcímet kapta az alábbi elemzés, mely egy elkallódó szupertehetség hányatott sorsát mutatja be.

részletek