ERS
Újabb botrány készül: az FIA ellenőrzi az ERS-t
Újabb botrány készül kirobbanni a Formula-1-ben, miután az FIA további tervrajzokat kért be a csapatoktól. Állítólag kaphattak egy fülest, hogy valamelyik gyártó trükközik az energiavisszanyeréssel.
részletekÓriási ugrás a Renault-erőforrásnak
Nagyon jó hírt kaptak a Renault erőforrását használó istállók, jelen állás szerint ugyanis úgy tűnik, a motorhibát kijavították, akár ugrásszerű javulást is elérhetnek.
részletekA Renault ERS-problémái nagyobbak
Jolyon Palmer, a Renault istálló pilótája szerint csapatának ERS-szel kapcsolatos problémái rosszabbak, mint azt a tesztek előtt gondolták volna.
részletekÚjabb fejlesztés a Renault motorján
Végre nem egy sportpolitikai hír az enstone-i F1-es gárda háza tájáról: a Renault tavaly nagy előrelépést könyvelhetett el erőforrásuk fejlesztése terén, és remélik, hogy ez idén sem lesz másként. Ennek érdekében új ERS-szel támadnak 2017-ben.
részletekA Honda ERS-e a Mercedes szintjén van
Újra egekben az optimizmus a Hondánál: azok után, hogy japánok energia-visszanyerő rendszere igencsak sérülékenynek bizonyult, 2016-ra ugrásszerű fejlődést vittek véghez ezen a téren - állítja a Honda F1-es projektjének vezetője.
részletekNem a motor a Honda legnagyobb problémája
A japán óriásvállalattal társuló McLaren idén számos kiesést szenvedett már el a Hondára visszavezethető meghibásodások miatt – az F1-es konstrukció gyenge pontja mégsem a V6-os motor, mint azt sokan gondolják.
részletekA McLaren nem a Honda alkatrészét használja
Úgy döntöttek a wokingi F1-es csapatnál, hogy a múlt héten többször meghibásodó MGU-K-egységet a sajátjukra cserélik, amíg a japánok házon belül meg nem oldják a problémát.
részletekA McLaren tovább szenved az ERS-szel
A wokingi csapat csütörtöki problémája ismét visszatért: megint a hibás tömítéssel akadtak gondok az MGU-K-n, ráadásul már az új változatot használták - Button eddig 18 kört tudott megtenni.
részletek