Agag
Legális Svájcban az autóversenyzés
1955 óta tiltva volt, a Formula-E-nek sikerült elérnie, hogy enyhítsenek a törvényen: hat évtized után az elektromos bajnokság lehet az első verseny, amelyet az országban rendeznek.
részletekVan, aki csodálja Ecclestone-t
Alejandro Agag is mindenható úr, igaz csak a Formula-E-ben, de szeretne olyan lenni, mint Bernie Ecclestone, aki 84 évesen is fiatalos hévvel veti magát az üzleti élet cápaúsztatójába.
részletekFormula-E: Mi nem vagyunk az F1 előszobája
Az elektromos versenysorozat vezetője egyáltalán nem bánja, hogy a Formula-E-ben elért bajnoki helyezésekért nem járnak az F1-es szuperlicensz megszerzéséhez szükséges pontok. Az FE nem előkészítő - mondja Agag.
részletekVettel kritikája ártott a Formula-E megítélésének
Fél évet megkésve, igaz, de reagált az elektromos bajnokság vezetője a négyszeres F1-bajnok kritikájára, aki alaposan leszólta a szériát. Reméli, hogy egy napon Vettel megszereti őket.
részletekKötelező lesz? - Újabb vita a FanBoost körül
Egyelőre nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket a Formula-E sorozat talán legellentmondásosabb eleme, amely révén a nézők adhatnak extra lóerőket a versenyzőknek.
részletekFormula-E: Akkor is megmarad a FanBoost, ha nem akarják
A szeptember 13-án útjának indult elektromotoros sorozat, a Formula-E talán legellentmondásosabb eleme az a Fanboost névre keresztelt alkalmazás, amelyen keresztül a nézők extra lőerőket adhatnak a versenyzőknek a futamra. Noha ez jogtalan előnybe hoz három pilótát, a sorozat vezetője szerint akkor sem szabadulnak meg a rendszertől, ha a rajongóknak ez nem tetszik.
részletek