Steward
Strommer Benjamin
AJÁNDÉK DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. június 1. hétfő
Bulvár

Leclerc is divatikonnak állt: Az Armani arca lett

Az Armani hétfőn nyitotta újra üzleteit Olaszországban, egyúttal a sajtóban elindított egy új tavaszi reklámkampányt, amelynek arca a Ferrari 22 éves pilótája, Charles Leclerc.

„Charles Leclerc egy nagyon ígéretes autóversenyző” – olvashatók Giorgio Armani szavai a márka weboldalán. „Fiatal kora ellenére már figyelemreméltó sikereket ért el, ez pedig akaraterejét és elszántságát, valamint nyilvánvaló tehetségét jelzi. Fiatalos és energikus megjelenése illik a Made to Measure kollekcióhoz.” 

Az elegáns, fekete-fehér fotókat még a világjárvány előtt készítette Saint-Tropez-ban John Balsom fényképész. A képek hétfőn az olasz nyomtatott médiában jelentek meg, és Leclerc is posztolt közülük néhányat a következő kísérőszöveggel:

„Különösen boldog vagyok, hogy Giorgo Armani és a Made to Measure kollekció márkanagykövete lettem. A divat a zenéhez és a motorsporthoz hasonlóan mindig is szenvedélyeim közé tartozott. Egy ilyen ikonikus márkát hatalmas megtiszteltetés képviselni” – olvasható Twitteren.

Ha Formula-1 és divat, akkor természetesen mindenkinek Lewis Hamilton jut elsősorban eszébe. A hatszoros világbajnoknak a Tommy Hilfigerrel együttműködésben saját kollekciója is van, amely a modern amerikai öltözködés irányvonalát képviseli a Leclerc által reklámozott eleganciával szemben.



 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?