Az autó július 12-én, 13-án, 14-én és 15-én is részt vesz a fesztivál hegyi futamán, volánja mögött Tetsuya Tada főmérnökkel és Herwig Daenens mesterpilótával. Az új Toyota Supra hű marad örökségéhez, így soros elrendezésű orrmotorja hathengeres lesz, és a hátsó kerekeket hajtja. Kiállításra kerül Goodwoodban a Toyota GR Supra Racing tanulmányautó is, a Le-Mans győztes N°8 TOYOTA TS050 Hybrid versenyautóval együtt. A hírek szerint egyébiránt, hogy a 17 év után feltámadó sportautó legendát 2019 első felétől rendelhetik meg az autózás szerelmesei.
A világ egyik várva várt sportautója az új Toyota Supra ezen a hétvégén, a Goodwood Festival of Speed-en prototípus formájában mutatkozik be a nagyközönségnek. A fejlesztéshez használt modell az ezüst jubileumát ünneplő esemény programját koronázza meg a híres angol hegyi pályán. A prototípus pilótái a fejlesztési folyamat vezetői: Tetsuya Tada, a Supra projektért felelős főmérnök és Herwig Daenens mesterpilóta lesznek. Az új autó érkezését márciusban, a Genfi Autószalonon jelentették be, akkor azonban csak a modell versenypályára szánt változata volt látható.
A napokban a Toyota az is bejelentette, hogy jövőre a Supra a NASCAR-ba is visszatér, ez alkalomból is készült egy látványos videó:
A régi Supra és Celica generációk, az utóbbi években pedig a GT86 vagy épp a Yaris GRMN révén a sportautók szerelmesei körében hatalmas népszerűségnek örvendő Toyota most megerősítette, hogy a Supra hű marad a modell örökségéhez, így igazi sportautóhoz méltón hathengeres orrmotorral és hátsókerék-hajtással szerelték fel. A Toyota Supra prototípus a TOYOTA GAZOO Racing fekete-vörös-fehér színeiben lép majd pályára csütörtöktől vasárnapig, azaz július 12-én, 13-án, 14-én és 15-én. A fesztiválon résztvevő rajongók ezreinek lesz tehát lehetősége arra, hogy közelebbről is megcsodálja a Toyota GR Supra Racing koncepcióautót, amit a TOYOTA GAZOO Racing készített. Az idei Genfi Autószalonon ennek a tanulmánynak a leleplezése harangozta be a Supra visszatérését, s ez mutatja meg azt is, milyen lehetőségek rejlenek egy nagy teljesítményű, versenyzésre készült modellben. A lenyűgöző karosszéria könnyű kompozit anyagokból készült, futóművét leültették, versenykerekeket és verseny-műszerfalat kapott, hogy megfeleljen a versenyzéshez előírt szabályoknak.
A TOYOTA GAZOO Racing a Toyota globális sportprogramjának „lándzsahegye”; náluk fejlesztik az exkluzív, nagy teljesítményű, GR jelzésű utcai autókat is, mint például a közelmúltban bemutatott Yaris GRMN-t. A FIA Hosszútávú Világbajnokságon a TOYOTA GAZOO Racing idén megszerezte a Toyota első győzelmét Le Mans-i 24 órás futamon a 8. rajtszámú TOYOTA TS050 Hybrid versenygéppel, amit Goodwoodban, a verseny paddockjában állítanak ki egy pódiumon.
A TOYOTA GAZOO Racing a világ legmagasabb szintű rallybajnokságában, a FIA Rally Világbajnokságon is versenyez a Yaris WRC-vel, amivel a 2017-es bemutatkozó évben két győzelmet arattak, idén pedig győztek az Argentin Ralin, és további dobogós helyezéseket is elértek. A Toyota Supra várhatóan 2019 első felétől lesz kapható.