Azt azonban elárulta, hogy a február végi hivatalos teszten már be akarják vetni a teljesen megújult vasat, addig pedig az előző motor legfrissebb változatát, a GP14.3-at használják majd. Az alapkoncepció megmaradt, a vezérigazgató szerint viszont egy olyan Ducatit láthatunk majd a versenypályán, ami teljesen eltér a GP14 bármely verziójától.
„Minden alkalommal, amikor a GP15-ről beszélünk, a sepangi tesztekről beszélünk, de az ütemterv a második sepangi tesztre szólt” – kezdte az olasz szakember. „Nagyon keményen próbálkoztunk, hogy egy kicsit felpörgessük a projektet, de a végén nem tudtuk ezt megtenni, így az első Sepangi teszten a GP14.3-at használjuk. Ez annak a motornak lesz a továbbfejlesztett változata, amit a szezon utolsó részében használtunk. Úgy vélem, ez fontos, mert ki kell értékelnünk néhány különböző beállítást, aztán ki kell választanunk a GP15 beállításait.”
Gigi azt is elárulta, hogyan áll most a GP15, valamint arra is tett némi utalást, mire számíthatunk. „Nagyjából mindennel kész vagyunk, még várunk néhány alkatrészre, de a hónap végén kezdjük az összeszerelést, szóval nem csak egy rajzról beszélünk. A motor teljesen más lesz, mint a GP14, a GP14.2, vagy a GP14.3, de alapvetően maradtunk a Desmodromikus szelepvezérlésnél és a 90 fokos, 4 hengeres motorblokknál. Az alapkoncepció ugyanaz marad, de végezetül teljesen más motor lesz. A motorblokk sokkal kisebb lesz, és ez segíthet rajtunk más-más beállításoknál.”