- Először - és mindmáig utoljára - 1988. szeptember 18-án szerepelt a Hungaroringen a Német Túraautó Bajnokság (DTM).
- Akkor két futamot rendeztek: mindkét felvonást az időmérő elsőséget is elcsípő venezuelai Johnny Cecotto nyerte egy Mercedes 190E volánja mögött. (Cecotto végül 6. lett a bajnokságban, de tudni kell róla a pilóta 1975-ben egy Yamaha nyergében megnyerte a gyorsasági motoros vb 350 köbcentis kategóriáját és több kategóriában is számtalan futamgyőzelemmel büszkélkedhet. 1982-től váltott autós karrierre, és két évvel később a March versenygéppel már bajnoki második helyezett volt az F2-ben, a következő esztendőben pedig az F1-ben is pontszerző helyen tudott végezni a Theodore Racing Team színeiben.)
- Akárcsak manapság, akkoriban is három márka küzdött egymással a bajnokságban: míg napjainkban az Audi csatázik a BMW-vel és a Mercedesszel, míg akkoriban a Ford volt a két másik gyártó ellenfele - és sikerült is diadalmaskodnia az alakulatnak az esztendő végére: Klaus Ludwigot egy Sierra Cosworth ülésében koronázták bajnokká.
- A 4014 méteres pályán Frank Schmickler repesztette a leggyorsabb versenykört: M3-as BMW-jével a német a második futamon 1:57,38-as időt ért el.
- DTM-es versenygép legutóbb 2012. májusában, az Opel Családi Nap keretein bömbölt a mogyoródi katlanban. A bajnokságól 2005 végén távozott márka Vectra DTM típusjelű versenygépével Joachim Winkelhock futott bemutató köröket.