Az idei autók egyik legkülönösebb ismertetőjegye a különös orrszerkezet, amelyet bár a legtöbben minden bizonnyal megszoktak már, valószínűleg nem sokan fognak bánkódni amiatt, hogy jövőre eltűnnek ezek a megoldások az autókról. Különösen azoknak a csapatoknak kell majd alaposan újratervezni autójuk elejét, melyek radikális megoldást választottak, így például a Lotusnak, a Force Indiának, a Toro Rossónak, a McLarennek és a Caterhamnek.
A Red Bull kialakítása valamivel konzervatívabb, mint az említette istállóké, ám ahogy Rob Marshall tervező elmondta, így is komoly változtat az autó paraméterein a 2015-ös szabályoknak megfelelő orr. "Meg voltunk lepve, mennyi leszorítóerőt vesztettünk" - mondta a szélcsatornás tesztet követően Marshall, akivel Force Indiánál dolgozó kollégája, Andy Green is egyetért: "Az első szélcsatornás teszt húszpontnyi leszorítóerő-csökkenést mutatott."
Green egyúttal annak a véleményének is hangot adott, hogy a Ferrari és a Mercedes jól fog járni a változtatással, hiszen az új szabály keretei közt az ő mostani orrkialakításaikhoz hasonló megoldásokkal fognak előállni a csapatok, azaz ők az élen járhatnak ezen a téren. Mivel a két istálló a törésteszteken és minden egyéb problémán túlesett már, komoly lépéselőnyben vannak, hiszen az autó aerodinamikáját alapjaiban meghatározza az orr kialakítása.