"Azt gondolom, hogy a Formula-1 csapatainak újra fel kell találniuk magukat. Nem várhatunk másokra, hogy ők csinálják, a magunk módján kell cselekedni. Remélhetőleg konstruktívan hozzá tudunk tenni a Formula-1 jövőjéhez. Mert szükség van a változásra" - fogalmazott a McLaren Csoport vezérigazgatója.
"A modell, amely jelenleg működik, az évek során fejlődött ki, és az ilyen fejlődés nem mindig jó módja az előrefele haladásnak. Választhatjuk a változást és élhetünk vele, vagy figyelmen kívül hagyhatjuk, ami kockázatot hordoz." Dennis kiemelte, először is meg kell érteni, mi okozza a sportágra jellemző csökkenő tendenciákat. "Ha a tévét elemezzük, az nagyjából 40-45 százalék hátrányban van. A Formula-1 szívósabb, mint sok másik sport, de valójában a számok csökkennek. Ki kell elemeznünk, miért, és aztán a tények alapján cselekedni."
"Hogyan lehet az, hogy Silverstone-ban és Ausztriában abszolút teltház van, azután pedig rögtön Németországban csak a felét töltik meg? Okának kell lennie. Találgatni mindannyian tudunk, de az nem túl tudományos. A jegyárak? A nemzeti hősek? Bármi is legyen, változtatni kell, és én ezt a McLarennél kezdem."
Számtalan álláspontot lehetett hallani, amelyek a Formula-1 közösségi médiáról való hiányát róják fel, és a McLaren feje sem kivétel. "Nem lehetünk egoisták, és gondolhatjuk azt, hogy az minden dolgunk, hogy a tévén bemutassuk a versenyt. Több adatra van szükség a képernyőn, és mélyebb szinteken kell elköteleződnünk a fiatalokkal. Az F1-nek nemcsak magáról a versenyről kell szólnia, hanem mindenről."
"A verseny olyan, mint a trapézszám a cirkuszi műsor végén. Ezt mindenki várja. Nem végzünk elég minőségi munkát a többi számmal, és a folyamattal, amellyel magát a nagydíjat építjük fel. Jobb lehetne? Igen."