Az első és a hátsó felfüggesztés összekötése révén a hasmagasságot szabályzó hidraulikus rendszert a csapatok évek óta különféle formában használták, ám a Német Nagydíj előtt az FIA bejelentette, hogy annak szabályossága megkérdőjelezhető, így a csapatokat bármikor beidézhették volna annak használatáért.
A hír hallatán az istállók beleegyeztek, hogy mind kiszerelik autóikból a kétes legalitásúvá vált eszközt, amit így Hockenheimben és a Hungaroringen sem használt senki, és noha többségüknek ez néhány tizedmásodperc hátrányt jelentett, az erősorrendben így sem történtek látványos változások.
Előzőleg az FIA arról tájékoztatta a csapatokat, hogy hivatalosan csak 2015-től tiltják be a FRIC-et, de az Auto Motor und Sport értesülései szerint erre már most sor került egy találkozót követően, amelyen az istállók technikai képviselői és Charlie Whiting vitatták meg a helyzetet.
Mindez persze már csak formalitás, mivel a rendszert senki nem használja, ám mostantól ha valakinek az autójában mégis feltűnne, azt azonnal jelentenék a versenybírónak, akik minden bizonnyal szabálytalannak minősítenék a nevezőt.