Az időmérés programjába a 2015-16-os évadtól kezdve az eddig ismert lebonyolítás mellé beiktatnak egy SuperPole-t is, amelyen az addig öt leggyorsabb versenyző futhat egy-egy gyorskört, így eldöntve az első öt rajtkocka sorsát. Emellett a négy csoport pályán tölthető idejét is lecsökkentették 6 percre.
Az első szezonban bajnoki második helyet elérő Sebastien Buemi problémája nem is a SuperPole-lal, hanem a csoportokra jutó idő megrövidítésével van: a versenyzőknek ugyanis itt is csak egyetlen gyorskörre lesz idejük. „Nem vagyok ellene, amit rossznak látok, az az egyetlen kör a csoportok során. Ha forgalomba kerülsz vagy sárga zászlót kapsz, akkor nem tudsz normális kört összehozni. Nagyon könnyen elronthatod, ha nem tudsz ilyen fennakadások nélküli kört megtenni.”
„A SuperPole ötlete azonban jó, a szervezők elismerést érdemelnek érte, mert a rajongóknak tetszeni fog” – dicsérte a WTCC-ből ismerthez hasonló szisztémát. „De amint mondtam, az gondokhoz vezethet, hogy öt autóval együtt kell egy kört összeraknod.”
A jövőre is e.dams Renault színeiben induló Buemi akár hazai versenyén is szerepelhet, ha sikerül előteremteni az anyagiakat a május 7-i, luganói futamra Svájcban. „Nyilván nagyszerű lenne egy svájci futam, azonban továbbra is úgy érzem, kissé messze áll a megvalósulástól, ezért most még várunk, a novemberi határidőig. Legalább ketten leszünk svájciak a bajnokságban, ezért jó lenne végre egy saját verseny sok év után. Abból, amit látok, a pálya erős lesz, és sokat tehet Svájc motorsportjáért” – beszélt kicsit szkeptikusan a 26 éves versenyző.