A fenntartható fejlődés szempontjából komoly vonzerőt jelent az autógyártók számára a Formula-E „zöld” jellege, eddig viszont csak két nagy cég, a Renault, és a DS révén a Citroen van jelen a sorozatban. Noha az ABT Sportline nevében ott figyel az Audi is, a négykarikások csak technikai támogatást nyújtanak a csapat számára, nem pedig legyártják a teljes hajtásláncot, úgy ahogyan a fentebb említett „riválisok”.
Az Autosport információ szerint a BMW szerepvállalása is felmerült, azonban a bajorok – akik jelenlegi szerződésük értelmében a biztonsági autót, valamint más, hivatalos járműveket szállítanak a sorozatnak – addig nem szeretnének beszállni, amíg kötelező az autócsere versenyek közben. Nemrég Christian Horner mondta azt a Formula-E-ről, hogy éppen emiatt közvetít negatív üzenetet a fenntartható energiáról, most a BMW Motorsport vezetője emelte ki ezt, mint visszatartó tényezőt.
„Ha megfontolnák, hogy nem kellene autót cserélni verseny közben, azzal igencsak más irányt vennének az elképzeléseink” – idézte Jens Marquardt-t az Autosport. „Ha megnézzük, hogy milyen viták folynak manapság az elektromos mobilitásról, látható, milyen fontos dologról van szó.” Noha a Nemzetközi Automobil Szövetség a 2018/19-es, tehát az ötödik Formula-E szezontól kezdve tervezi az egyautós versenyeket, Marquardt úgy véli, hogy még nincs minden „kőbe vésve”.