A Hungaroring egyike azon pályáknak, amelyen nem teljesített eddig igazán jól a Mercedes, így itt talán lehet esélye a Red Bullnak, vagy éppen a Ferrarinak - persze tudja ezt nagyon jól a világbajnok istálló is.
"Amióta 2009-ben bevezették a nyári szünetet a Formula-1-ben, mindig Magyarország zárta le az azt megelőző részt. Most Németország lesz ez a helyszín, úgyhogy fura idejönni anélkül, hogy a jól megérdemelt pihenésre készülnénk" - mondta Paddy Lowe, a Mercedes technikai igazgatója. "Ez az egyetlen olyan verseny, amelyet még nem nyertünk meg a V6-os érában."
"Csak 13 futamot zárt elsőként a pole-pozícióból rajtoló pilóta harminc év alatt, annak ellenére, hogy itt nagyon nehéz előzni. Az autók és a pilóták számára is megterhelő ez a pálya, mert nem ritkán 30 fok felett van a hőmérséklet. Alapvetően alacsony az átlagsebesség, nagy leszorítóerőre van szükség, ez mind hasonlít Monacóhoz" - magyarázta a Hungaroringgel kapcsolatban Lowe.
"Mivel a szuperlágy abroncsok is elérhetőek és így eggyel lágyabb keveréket is használhatunk, mint tavaly, nagyon gyors köridőkre számíthatunk a kvalifikáción. Budapest egyébként önmagában az egyik leggyönyörűbb város, ahova elmegyünk, a pálya ráadásul nagyon nézőbarát, mert nagy részeket belátni a tribünökről. A legjobb formánkat akarjuk hozni és reméljük, hogy nem lesz olyan káosz, mint tavaly."