Az legbizonytalanabb tényező nemrég biztossá vált a Toro Rossónál: az FIA engedélyezte a Ferrarinak, hogy 2015-ös specifikációjú erőforrásokkal lássák el a faenzai csapatot, miután a Red Bull-család kisebbik tagja megvált a Renault-tól. A hosszú hónapok agóniája azonban a dizájnereknek is keresztbe tett, hiszen egy erőforrás olyannyira kardinális része az F1-es autóknak, hogy kvázi köré építik a monocoqe-ot, így a csapatnak fel kellett gyorsítania munkatempóján, hogy mindennel készen álljanak az első, februári gyakorlásra.
„Újraterveztük az előállítási folyamatot, és úgy döntöttünk, hogy három műszakra váltunk, a hét minden napján, hogy készek legyünk az első tesztre” - nyilatkozta Franz Tost, a Toro Rosso csapatfőnöke az Autosportnak. „A Toro Rosso részéről mindent a lehető legjobb módon próbálunk elintézni, a fő problémát a beszállítóink és a karácsonyi vakációjuk jelenti. A legtöbben legalább 10 bezárják a kapukat, ami igencsak megnehezíti a dolgunkat. Nálunk soha sem kellett még 24 órás műszakban dolgozni ezelőtt.”
Tost azt is elmondta, hogy a procedúra még számukra is újdonságot jelent. „Februárban, mielőtt bemutatjuk az új autót, talán előfordul, de normális esetben általában két-három napig. De most ebben a rendszerben fogunk dolgozni decemberben, januárban és februárban is, tehát két és fél hónapon keresztül, ehhez pedig elég komoly számú vállalkozóra volt szükségünk” - tette hozzá az osztrák csapatvezető.