De többek között Kamui Kobayashi beszólásairól és Jenson Button nagy fogadalmairól is emlékezetes lehet ez a nap. Lássuk, mi minden történt az évek során február 25-én az F1-ben!
2014: Kamui Kobayashi két szezon előtti teszt alapján azt a konklúziót vonta le, hogy F1-es Caterham versenygépe lassabb, mint egy GP2-es autó. Talán az anyagiak mellett ez a kijelentés is közrejátszhatott abban, hogy év közben átmenetileg félretették őt?
2013: Az F1 egyik legelismertebb technikai guruja, Paddy Lowe bejelenti, hogy év közben, amint lejár a szerződése, elhagyja a McLarent, és a Mercedeshez igazol. Egy kulcsmomentum a brackley-i gárda későbbi, 2014-es világbajnoki menetelése kapcsán.
2012: Kamui Kobayashi nem tulajdonít neki túl nagy jelentőséget, hogy az előző napi barcelonai tesztet az élen zárta a Sauberrel, és degradálja saját maga és csapata az évben várható teljesítményét.
2011: A Williams akkori elnöke, Adam Parr meggyőződéssel vallja, hogy az intelligencia és a képzelőerő lesz az, amely visszaröpíti csapatát az F1 élmezőnyébe. Jól képzelte, néhány év múlva bár, de tényleg így lett.
2010: Mark Webber és a Red Bull majd’ egy másodperccel a mezőny előtt a kollektív barcelonai teszt első napján. Az ausztrál szerint ez csak a kezdet – jól gondolja, a következő négy év csapattársa, Sebastian Vettel sorozatban négy vb-címét hozza majd.
2009: A Force India egy „zártkapus” silverstone-i shakedown keretében járatta be új, VJM02-es kódjelű versenygépét. Érdekesség, hogy ma, napra pontosan hat évvel később is éppen ezen a napon bőgött fel először a kiscsapat legújabb versenygépe.
2008: Lewis Hamilton (McLaren) Kimi Raikkönen (Ferrari) és Michael Schumacher (Ferrari) előtt az élen a barcelonai kollektív teszt első napján. Jó ómen Hamiltonnak, év végén meg is lesz az első vb-cím!
2005: Michael Schumacher válasza riválisainak: „Elég volt a dumából, bizonyítsatok!” Az akkor már hétszeres világbajnok Jenson Button egy korábbi nyilatkozatára reagált így, melyben a brit kifejtette azon vágyát, mennyire ideje lenne már, hogy egyszer a pódium tetejéről nézzen le németre, és mennyire vágyik erre. Schumacher utólag bánhatta ezt a kijelentést, mert Fernando Alonso nem beszélt, hanem bizonyított, és a következő két évben elhappolta előle a vb-címet a Renault-val.
2004: Michael Schumacher pályacsúcsot dönt Imolában a harmadik tesztnapon.
2003: Silverstone-ban Kimi Raikkönen (McLaren), Imolában Jacques Villeneuve (BAR-Honda), Jerezben Michael Schumacher (Ferrari) a leggyorsabb a tesztnapon. Annak is megvolt az előnye, hogy egyszerre három különböző helyszínen tesztelt a mezőny: többeknek jutott sikerélmény a szezon előtt!
2002: Jarno Trulli ekkor még első F1-es nagydíjgyőzelmét üldözi, de a szezon előtt rendkívül bizakodó saját esélyeit illetően, és nagyon hisz új csapatában, a Renault-ban, és a bennük rejlő potenciálban.
2001: Jenson Button kijelenti, hogy azért van itt az F1-ben, hogy egy nap ő legyen a legjobb pilóta a világon. Talán nem is sejti, hogy még 8 évet kell várnia arra, hogy világbajnok legyen, de alighanem vakon aláírta volna ezt is.