Mindezt a Ford új virtuális valóság alkalmazása kelti életre. Az USA-ban ma mutatták be az iOS és Android rendszerekre fejlesztett új alkalmazást, amely minden eddiginél lenyűgözőbb élményt kínál a Ford vásárlónak és rajongóinak.
“Nagyon izgalmasnak találjuk ezt az új lehetőséget, amely igazán interaktív módon mutatja be a Ford Motor Company legjavát,” mondta Lisa Schoder, a Ford digitális marketingért felelős managere. “Virtuális valóság platformunk segítségével drámai, hatásos történeteken keresztül mutathatjuk be a Ford meglepetéseit.”
Az első ilyen tartalom a vadonatúj Ford GT versenyautó volánja mögé varázsolja a nézőt, méghozzá akkor, amikor az autó újra rajthoz állt a Le Mans 24 órás futamon. Az EcoBoost® motor erejének és takarékosságának intelligens egyensúlya idén – a történelmi győzelem ötvenedik évfordulóján – újabb hihetetlen diadalt eredményezett.
“Ahogy a Ford GT is izgalmas bepillantást engedett a Ford gazdag történetébe, úgy új virtuális valóság tartalmunk is érzékletesen mutatja be szenvedélyünket az innováció iránt, újabb kapcsolódási teremtve technológia-rajongó vásárlóink és márkánk között,” vélekedett Schoder.
A sikeres fejlesztés érdekében a Ford együttműködött az erre szakosodott Tool of North America szakembereivel; ez a vállalat piacvezetőnek számít a virtuális valóság, a 360 fokos tartalmak és a mobiltelefonos alkalmazások terén. A Tool innovációit már számos díjjal (Emmi, The One Show, South by Southwest, AICP és a Cannes Lions Palme d’Or) jutalmazta a szakma.
“Az autóversenyek rajongójaként lelkesítő lehetőségként és kihívásként éltem meg, hogy segítséget nyújthatók a Ford márka belépéséhez a virtuális világba,” nyilatkozta Erich Joiner, a Tool of North America alapító igazgatója. “Az innovatív Ford GT-vel kapcsolatban olyasmit szerettem volna alkotni, ami egy izgalmas, ugyanakkor kissé szokatlan virtuális valóságba röpíti az embereket. Az interaktív technológiát nemcsak arra akartam felhasználni, hogy elvigyem őket egy új helyre, hanem olyan különleges helyre akartam odavarázsolni őket, ahová csak a kiválasztottak juthatnak el: a híres Le Mans versenypályára.”
A Ford virtuális valóság alkalmazását bárki elérheti mobil eszközén keresztül. A tartalmak mindegyike virtuális valóság headset segítségével is élvezhető, de a headset használata nem feltétel.
A Ford virtuális valóság alkalmazásának felhasználói szeptemberben számíthatnak az új tartalomra, amelyben a Hoonigan Racing versenyzője, Ken Block szerepel majd a Ford Focus RS RX versenygéppel. A felhasználók értesítést kapnak arról, mikortól érhető el az új tartalom.
Az új virtuális valóság platformon keresztül a Ford Performance modellek is részletesen megismerhetők lesznek.
“Innovatív termékeink bemutatásán felül a virtuális valóság arra is remek eszköz, hogy kérdéseket és problémákat vessünk fel a mobilitással kapcsolatban,” vélekedett Schoder. “Üzleti tevékenységeinket úgy formáljuk, hogy autóipari és mobilitási vállalattá váljunk, a lehető legjobban kiaknázva a Ford Intelligens Mobilitás Terven rejlő lehetőségeket.”
Az új alkalmazás már letölthető iOS és Android eszközökre.