A francia prémium márka kifejezetten az ázsiai vásárlók kívánságait vette figyelembe a DS 4-es sorozat harmadik tagjának fejlesztésekor, mely hosszabb tengelytávval és rekord méretű hátsó lábtérrel érkezik a kínai piacra. Ráadásul az áttervezett hátsó futóműnek köszönhetően a fejtér is megnőtt a második sorban, vagyis az utasok tényleg keleti kényelemben érezhetik magukat. Ehhez a francia dizájn és luxus kivitelezés is hozzátesz, a Shenzenben gyártott kompakt ferdehátú modell műszerfalára – pontosabban annak készítésére, egyenként – nyolc órát szentelnek a gyárban. Szó se róla, jól mutat a steppelt bőrkárpit a piros-fekete színkombinációval kiegészítve, a lapított aljú sportkormánnyal – az ismerős részletek ellenére is - sportos a hangulat.
A DS 4S karosszériája viszont inkább konzervatívan elegáns, mint dinamikus, természetesen a jól ismert, márka-specifikus stíluselemekkel megfűszerezve. A keleti piachoz igazodva a gépháztető alatt kizárólag benzinmotorok rejtőznek, a két teljesítményszinttel – 136, illetve 204 lóerő - megvásárolható 1.8 THP egység mellett egy teljesen új EB2 Turbo kódnevű aggregát is feltűnik a színen. Utóbbiról nem derült ki, hogy hány lóerős, ám a sajtóanyag szerint rendkívül hatékony, azaz takarékos erőforrásról van szó. A DS 4S 2016 első felében kerül a kereskedésekbe, kizárólag Kínában.