Aki egy kicsit is benne van a hangulatban, az már az első pillantásra rájön, hogy egy igen sok versenygépesített részlettel felpumpált aszfaltszaggatóval lesz dolga, ahol a biztonsági övnek nem csupán egy balesetnél, de vezetés közben is komoly szerepe van.
Az M4 GTS névre keresztelt klubverseny-változata ugyanis – bár szintén a széria alapokra építkező 3 literes, sorhatos, biturbó motorral rendelkezik – a vízbefecskendezéssel is finomítva kereken 500 lóerős, forgatónyomatéka pedig 600 Nm. A M4-es hétfokozatú robotváltóját lecserélt kuplungtárcsákkal, módosított programozással szerelték be, így a sprintidő 3,8 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig 305 km/h.
A valós menetdinamikát ezeknél jobban a Nürburgring Nordschleifén lezavart padlógázos kör mutatja, mivel ennek időtartama 7 perc 28 másodperc. Mindehhez azért néhány további intézkedés is kellett, mint a karbonszálas műanyagból készült csomagtartó fedél, diffúzor és ülésváz, a hátsó ülések helyére pattintott Alcantara bevonatú polcocska és a sok felesleges, súlynövelő kényelmi eszköz likvidálása, hogy az önsúlyt lefaraghassák.
A futómű keményebb rugókat és állítható gázos lengéscsillapítókat kapott, de a karbon-kerámia féktárcsa is az alapszerelvények között található. Akinek ez, és a 100.000 eurós alapár kevés, a 700 példány egyikébe rendelhet Clubsport csomagot gyári bukókerettel, hatpontos biztonsági övekkel is.