Elegendő a terepjáró és a sportkupék stílusát ötvöző gépekre gondolni, melyeket leginkább a hiúbb vásárlóknak, mintsem a mindent mérlegelendőknek készítenek. Frederic Duvernier, a Citroën külső formatervezési vezetője kifejezetten veszélyesnek nevezte egy interjú során ezeket az autókat, hiszen a kupészerűen lejtő far, az erősen emelkedő övvonal és a szélesített kerékjáratok miatt hátrafele szinte alig lehet kilátni.
A magas orrész szűk navigációnál is zavaró, ezek együttesen pedig jelentős holtteret hoznak létre. A holttér figyelő rendszerek ugyan lecsökkentik a kockázatok mértékét, de meg nem szüntetik. Elegendő csupán a szűk parkolókra, vagy a kínos tolatási ceremóniákra gondolni. A divat persze egy állandóan változó dolog, ami azért vegyülhet egy kis józansággal is – akár a közeljövőben…