A gépet a Rolls-Royce Phantom padlólemezére építik majd, de a karosszériaelemekhez a könnyebb súly érdekében már alumínium és szénszálas műanyagot használnak. A minden elképzelhető földi jóval telepumpált gépezetbe 3 literes, sorhatos turbós benzin, illetve dízelmotorok kerülnek, a középmezőnyt pedig a 4,4 literes V8-as jelenti majd.
Akinek persze ez a kínálat nem lenne elég magasztos, annak a V8-assal kombinált hibrid lesz a csalétek, mely ha sokkal marconább nem is lesz, de a töredékére csökkenti az üzemanyag-felhasználást és a károsanyag-kibocsátást. Persze aki ebből a gépezetből választ, annak nagy valószínűséggel nem a tankolási összegkeret jelenti a fékezőerőt, sokkal inkább az a tudat, hogy finomabb és főként környezettudatosabb gépezet dorombol a motorháztető alatt. A régi idők benzinemésztőinek azonban rossz hír lehet, hogy a 2019 körül várható luxusgép orrába V12-es biztosan nem kerül.