A 308 5 ajtós és SW kínálata most két új változattal bővül. Mindkettő az exkluzívabb modellkínálat kialakítására irányuló törekvést illusztrálja, amit az Év autója 2014 cím elérése is bizonyít.
Az új GT 205 változatot stop-start rendszerű 1.6 literes THP motorral és hatfokozatú manuális váltóval, míg a GT 180-at 2.0 literes BlueHDi 180 motorral és EAT6 automata váltóval szerelik fel. Bármelyiket is választja az ügyfél, örömét leli majd a határozott stílussal és nagyszerű teljesítményekkel felruházott modellekben, és nemcsak a páratlan vezetési élmény nyűgözi majd le, hanem a mértéktartó fogyasztás is.
Határozottan sportos stílus
308 GT kertelés nélkül megmutatja egyediségét. A hódító magabiztosságával, mágnesként vonzza a tekintetünket. Az orr-rész jellegzetes eleme a három vízszintes, karomszerű lécből álló hűtőrács, amely magába foglalja a márkaembléma oroszlánját. A világításról kizárólag fénydiódák gondoskodnak. A 62 fénydiódából álló, high-tech fényszórók minden körülmények között kiváló láthatóságot biztosítanak.
A 308 GT irányjelzői különlegesek. A ledek belülről kifelé haladó, egymást követő, dinamikus felvillanása felerősíti a modell modern karakterét. Az irányjelzők a kiegészítő levegőbeömlő nyílások felett helyezkednek el.
A 308 GT áramvonalas formavilága és stílusa teljesen letisztult. A feketére lakkozott visszapillantók eggyé olvadnak a hátul sötétre színezett oldalablakokkal. A küszöb vonalával együttfutó díszlécek miatt szélesebbnek tűnik az autó. A 308 GT sportos lelkületét erősítik a Michelin Pilot Sport 3 típusú, 18’’-os gyémánthatású kerekek. A GT-hez tervezett, kettős árnyalatú felnik a vésett, bordázott küllőknek köszönhetik egyedi megjelenésüket.
Egyedi a modell hátsó megjelenése is, amelyet elsősorban a fekete lakkozott diffúzor és a sportos dupla kipufogóvég határoz meg. A GT feliratot a hűtőrácson, a csomagtérajtón és az első sárvédőkön találjuk meg.
A 308 GT színpalettáján visszaköszön a francia versenyautók világából hagyományosan ismert Bleu Magnetic, amely remekül illik az autó lendületes, dinamikus vonalaihoz, és még jobban kiemeli az elöl 7 mm-rel, hátul 10 mm-rel alacsonyabbra ültetett modell sportosságát.
Sportos hangulat uralkodik az utastérben is, ahol megtalálhatók mindazok a jellegzetes vonások, amelyek sportossá teszik egy autó utasterét. A tetőkárpit és a felső ablak kárpitja antracit fekete, míg a szériában TEP / alcantara kombinációjú, opcióként pedig Club Nappa bőr üléshuzatok vörös díszvarrással készülnek. Ez a szegélyvarrás a műszerfalon, az ajtóbetéteken, a váltószoknyán és a felsőkategóriás szőnyegeken is visszaköszön. A versenysportot idézik az alumínium pedálok és a rozsdamentes acélból készült ajtóküszöb.
Egy sportos autó elképzelhetetlen ideális vezetési pozíció nélkül – ez a PEUGEOT i-Cockpit ergonomikus kialakításával maradéktalanul megvalósul. Az ideális helyzet beállításához sokat segít a magasságban és mélységben állítható, perforált bőrrel bevont, kompakt kormány, amelyre szintén felkerült a GT embléma. A versenysportból jól ismert kockás zászló a számlappal ellátott műszeregységen köszön vissza, amelyet a vezető tekintetének tengelyében helyeztek el, így az információk leolvasásához le sem kell vennie tekintetét az útról. A gyújtás ráadásakor az autó egyedi fogadóüzenettel üdvözli a vezetőt. Ezzel összhangban a nagyméretű érintőképernyőn az új, Redline nevű piros-fekete színösszeállítás jelenik meg.