Tavalyhoz hasonlóan idén is a legendás Makaói Nagydíj keretében került sor a TCR International Series szezonzárójára, ahova négyen is úgy érkeztek meg, hogy még esélyük volt elhódítani a címet. A szombati időmérő után James Nash mindössze 13 ponttal vezetett Stefano Comini előtt, de némi szerencsével még Pepe Oriola és Jean-Karl Vernay is elkaphatta volna őket – erre különösen utóbbinak lehetett volna esélye, hiszen a francia a pole-ból vághatott neki az első futamnak.
A vasárnap azonban sokkal inkább hozott roncsderbit Makaón, mint valódi autóversenyt: az első versenyen még az első kört sem teljesítették a pilóták, amikor több külön baleset máris félbe kellett szakítani az eleve jókora csúszással elrajtolt viadalt. Pedig már az indulás után érdekes dolgok történtek: Comini az élre állt, míg Nash a hetedik helyről feljött negyediknek. Az igazi dráma azonban az újraindítás után következett, akkor ugyanis a bajnokságot vezető brit összeért a magyar B3 Racing SEAT-ját terelgető Homolával, amely során megsérült a futóműve, így ki kellett állnia.
Egy dolog miatt bizakodhatott Nash: mivel lejárt a versenyre kiszabott maximális időkeret, s nem teljesítették a tízkörös táv felét sem (!), Comini csak 12,5 pontot kapott a győzelméért. Persze reménye így sem sok lehetett a WTCC-ből is megismert versenyzőnek, hiszen az évad többi állomásával ellentétben ezúttal nem fordított rajtrácsos viadal követte a rövid szünetet, hanem olyan sorrendben vágtak neki a második futamnak, ahogy az elsőn célba értek, azaz a címvédő az élről, Nash pedig a 18. kockából várhatta a piros lámpák kialvását.
A startnál aztán a beugróként vendégeskedő Tiago Monteiro a harmadik helyről indulva átlépett mindenkin, s az élre állt, ám mindössze két körig körözhettek zavartalanul, ugyanis újabb tömegbaleset következett, természetesen újabb piros zászlós fázist kiváltva. Végül aztán ez a futam sem ment végig az időlimit miatt, így újra fél pontok következtek: Monteiro nyert Vernay előtt, Comini pedig még Oriolát is elengedhette, neki ugyanis a félpontos hátrány tudatában csak arra kellett figyelnie, hogy Nash előtt érjen célba, s miután a brit csak nyolcadik lett, negyedik helyezésével a svájci megvédte 2015-ös bajnoki címét.
Ami a magyar B3 Racing Team szereplését illeti, ezúttal csak Dusan Borkovic tudott pontokat szerezni az alakulat számára: a szerb egy negyedik és egy ötödik pozíciót gyűjtött a kaotikus vasárnap során. Mato Homola a Nash-féle tömegbaleset kiváltója volt, s autóját nem is szállították vissza a bokszba megjavítani, így a második versenyen rajthoz sem állt, míg Tassi Attila ugyancsak ütközött az első futamon, ám ő legalább el tudott indulni az idény utolsó megmérettetésén is – igaz, ott ugyancsak egy balesetbe keveredve ért véget számára a körözés.