Első verseny
A napsütéses Imola után szeszélyes időjárással kellett megküzdeni Salzburgban. Már a tegnapi napon is hol napsütésben, hol pedig esőben kellett helyt állni a pilótáknak és ma sem volt ez máshogy.
Az első verseny alatt ha napsütés nem is volt, de száraz aszfalton folyt a csata a Salzburgi hegyek között. A rajt után Tassi Attila egy baleset miatt sokat veszített pozíciójából, míg Mato Homola és Dusan Borkovic meg tudta tartani helyezését. Nagy csatákat, izgalmas előzéséket láthattunk, aminek eredményeként, mind Dusan, mind pedig Mato folyamatosan lépett előrébb a mezőny első felében. Borkovic a 2. helyre, míg Homola a 4. helyre küzdötte fel magát.
A mezőny hátsó felében sem volt kevésbé izgalmas a verseny és nem is kellett sokat várni, hogy Tassi az utolsó előtti helyről, a 9. helyre a mezőny közepébe kerüljön, az összetettben 2. helyen álló Comini mögé. Attila versenyről versenyre fejlődik, de amit most mutatott az megint csak igazolja, hogy miért döntött csapata mellette. Hatalmas és egyenrangú csatát vívott Cominivel és pár körön belül átvette a 8. pozíciót tőle egy gyönyörű előzés eredményeként.
A verseny vége felemásra sikeredett. Borkovic az utolsó körben nagy csatába keveredett Nash-el és az utolsó kanyarban a gumifalba csapódott.
Homola ismét dobogóra a 3. fokára állhatott. Tassi Attila pedig elérte élete eddigi legjobb TCR-es eredményét egy 6. helyet, de ami sokkal fontosabb, hogy nagyszerű versenyzéssel, folyamatosan javuló formával.
Második verseny
Sajnos Dusan Borkovic autója nem volt javítható a rendelkezésre álló rövid idő miatt, így két versenyzővel vágtunk neki a 2. versenynek.
Lógott az eső lába és a csapatok különböző taktikával álltak fel a rajtrácsra. Nálunk csapaton belül is eltérő volt az időjárás megítélése. Homola esőgumikkal, az ő mérnökének lett igaza, míg Tassi a pole pozícióba slick gumikkal állt fel. A felvezető körben leszakadt az ég. Tassi Attilát behívta a csapat kerékcserére így oda lett az előny, a boxutcából indult a mezőny után. Homola 7. Tassi a 9. helyen volt az első körben. A 8. körre előzéseknek és kicsúszásoknak köszönhetően mindketten előrébb kerültek. Homola az 5. míg Tassi a 6. helyen volt, amikor Kajaia balesete miatt ismét safety car szakította meg a versenyt. Tassi Attilának nem jött jól, hogy feljöttek rá vetélytársai. A szakadó esőben kemény csatákat vívott, de két pozíciót vesztett. Mato Homola 5. míg Tassi Attila 8. pontszerző helyen ért célba.
Versenyről versenyre javulunk és a csapatverseny 4. helyén állunk.