„Nehéz volt eldönteni, hogy mit vigyünk, és mit hagyjunk itthon, de a tapasztalatunk segített a válogatásnál – mondta el Őri Péter, a szervizcsapat főnöke. – Abban nem volt vita, hogy a futóműalkatrészeket vinni kell, mert azok a legsérülékenyebbek, de ami ritkábban kerül elő a dobozokból, azt itthon hagytuk, így például nem viszünk tartalék váltót, csak bizonyos alkatrészeket hozzá. Az elmúlt években kialakítottuk a saját kis komfort zónánkat a táborban, erről most le kell mondanunk: sem saját zuhanyzónk, sem saját élelmiszerünk nem lesz. Ez újdonságot jelent majd az utóbbi évekhez képest, de ha a versenyautóval minden rendben lesz és jól szerepel a csapat, ez számít majd a legkevésbé.”
A két szerviz-terepjáró és a Szalay, Bunkoczi kettős Opel Crossland X versenyautója ma reggel érkezett meg Németországba, itt a délelőtt folyamán hatalmas szállítójárművekre tették őket, és így, konvojban indultak el Türkmenisztán felé, ahová a csapat tagjai repülőn követik őket.