2023: Helmut Marko arról beszélt, hogy nem igazolná le Max Verstappen mellé Lewis Hamiltont, mert két igazi szupersztár nem férne meg egymás mellett. A nyilatkozat érdekesebb része Lando Norrishoz kapcsolódik, Marko ugyanis az első-második számú rendszerbe akarná beilleszteni a britet, akit el tudna képzelni Verstappen csapattársaként, vagyis kimondva második számúként.
2022: Lando Norris elárulta: nem passzolt a stílusához a 2022-es McLaren, ezért alkalmazkodnia kellett hozzá a vezetésével.
2021: Állást foglalt a vb-harcot illetően a Ferrarit irányító Mattia Binotto: bár a csapatfőnök azt szeretné, ha Max Verstappen nyerné a címet, de szerinte végül Lewis Hamilton fog diadalmaskodni.
2020: Rekkenő hőségben zajlottak a Spanyol Nagydíj szabadedzései, amely a délutáni tréningen leggyorsabb Lewis Hamilton szerint komoly megterhelést ró az abroncsokra.
2019: Cyril Abiteboul, a Renault csapatfőnöke azzal az ötlettel állt elő, hogy a technikai szabályok folyamatos módosítgatása helyett inkább a pályák egyes részeihez kellene hozzányúlni, ha izgalmasabb versenyeket szeretnének az illetékesek.
2018: Fernando Alonso bejelenti, hogy 2019-től nem lesz az F1-es mezőny tagja, s bár az ajtót nyitva hagyja, az ő korában ez már alighanem a visszavonulással egyenlő.
2017: Miután Leclerc varázslatosan teljesít a Formula-2-ben és a Hungaroringen tartott szezonközi teszten is, a Ferrari pilótája, Kimi Raikkönen szerint ő lehet a jövő F1-es sztárja.
2015: A McLaren csapatának nincs B terve, amennyiben hosszútávon nem válik be a Hondával köttetett házassága, Eric Boullier szerint azonban minden csak a két félen múlik, hogy működőképes legyen a kollaboráció.
2014: A Force India csapatfőnöke, Vijay Mallya nem látja értelmét az év elején bevezetett szabálynak, mely szerint a szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjon duplapontokat osztanak majd a versenyzőknek.
2013: Jules Bianchinak meggyőződése, hogy egy második szezon a Marussiával rendkívül kedvező lenne a karrierje alakulása szempontjából, még annak ellenére is, hogy a pontszerzéstől elég messze áll a csapat.
2012: A Williams tesztpilótája, Valtteri Bottas, aki egyre gyakrabban kap szerepet a pénteki szabadedzéseken, hosszú karriert szeretne futni a Williamsszel.
2009: Az FIA elnöki pozíciójára pályázó Jean Todt úgy gondolja, annak ellenére pártatlan és közömbös tudna maradni minden csapattal szemben, hogy hosszú évekig a Ferrari csapatvezetőjeként ért el sikereket a Formula-1-ben.
2008: A Formula-1 legnagyobb mérnökei szerint a 2009-re jóváhagyott szabályok óriási űrt fognak képezni a csapatok között, ami nem tesz majd jót a sportnak.
2007: Coulthard a Hamilton és Alonso közti időmérős incidenst követően több következetességet várna el a versenyfelügyelőktől, mivel Alonsót és a McLarent megbüntették, de az FIA szerint az nem volt gond, hogy Massa Ferrarijában nem volt elegendő üzemanyag.
2006: A Toyota úgy döntött, hogy kilép a GPMA-ból, amely a nagy gyártók szövetsége a Formula-1-ben, hogy közös erővel győzhessék meg Bernie Ecclestone-t a véleményükről. A döntést azzal indokolták, hogy már elérte céljait a csoport.
2004: Michael Schumacher megszerezte karrierje 62. pole-pozícióját, miután csapattársa, Rubens Barrichello előtt végzett a Magyar Nagydíj kvalifikációján.
2003: Kimi Raikkönen szerint Schumacher nem a legjobb versenyző a rajtrácson, és ahogy a 2003-as szezon a célegyenesére fordul, a finn megígéri, hogy nem adja könnyedén az újabb világbajnoki címet Schumachernek.
2002: Bernie Ecclestone Törökországba utazik, hogy szemügyre vegye a helyszíneket, ahol F1-es nagydíjat szeretne rendezni az ország, ezzel pedig egy lépéssel közelebb kerültek a száguldó cirkuszhoz.
2001: Michael Schumacher negyedik világbajnoki címéért utazik el Magyarországra, melyet egy győzelemmel bebiztosíthat, de adott esetben még egy dobogó is elég lehet számára a végső sikerhez.
1999: Mika Hakkinen szerezte meg a Magyar Nagydíjon a pole-pozíciót, miután David Coulthardot és legnagyobb riválisát, Eddie Irvine-t is legyőzte szombaton.