2023: A Ferrari részéről Jock Clear úgy véli, azért vannak közelebb az időmérőkön a Red Bullhoz, mert a domináns rivális feláldoz némi egykörös sebességet annak érdekében, hogy a legjobb legyen a versenytempója.
2022: Charles Leclerc összetörte Niki Lauda egykori Ferrariját. A monacói Monte-Carlo utcáin, a Historic GP hétvégéjén bemutatózott az 1974-es 312B-vel, mikor a Rascasse-ban tapadást veszített és háttal a falnak ütközött, összetörve a hátsó szárnyat. A versenyző állítása szerint fékhiba történt.
2021: A Mercedes dominanciájától tart Jos Verstappen. A Red Bull holland versenyzőjének édesapja úgy véli, az osztrák istálló, és a Honda minden tőle telhetőt megtesz, de ez lehet ez is kevésnek bizonyul majd.
2020: A koronavírus okozta problémák miatt, a spái zöld jelzés után újabb jó hír a rajongók számára, hogy a Brit Nagydíjnak otthont adó pálya bejelentette: megegyeztek az F1 vezetésével arról, hogy nyáron két zárt kapus futamot rendeznek.
2019: A 20 éves orosz Nyikita Mazepin volt a leggyorsabb a Mercedesszel a barcelonai tesztelés második napján, ráadásul csupán 0,264 másodperccel maradt le az előző nap legjobb körét teljesítő márkatárstól. Az F1-es mezőny tagjai és fiatalok vegyesen ültek az autókban, Alex Albon (Toro Rosso) és Antonio Fuoco (Ferrari) következett Mazepin mögött, egy másodperc feletti hátrányban.
2018: Ross Brawn bocsánatot kért, amiért a széria spanyol hétvégén bemutatkozó fizetős újítása, az F1 TV leszerepelt, a nézők számos bakival szembesültek. A Formula-1 visszatéríti az előfizetések első két hétnek megfelelő hányadát.
2017: Lewis Hamilton megérezte Sebastian Vettel dühét: a brit azután tapasztalta, hogy fő riválisa elvesztette hidegvérét, miután jobb gumitaktikával legyőzte őt a Spanyol Nagydíjon. A két pilóta párharcát hozó szezon során gyakran felbukkanó téma volt, hogyan kezeli Vettel a nyomást.
2016: Nem jár büntetés a barcelonai Hamilton-Rosberg ütközésért, mivel a stewardok versenybalesetnek nyilvánították a történteket. A Mercedes elmondta, a pilóták szabadon harcolhatnak a jövőben is. A hibrid korszak legszürreálisabb versenyén, a Spanyol Nagydíjon a domináns istálló nullázott, míg Max Verstappen első versenyén a Red Bull-lal győzött, és az F1 legfiatalabb futamgyőztesévé vált.
2015: Jön minden idők leggyorsabb F1-e, lengette be Toto Wolff Mercedes-főnök. A Stratégiai Csoport elképzelései új aerodinamikával, vastagabb gumikkal és (bár ezt nem garantálták) a tankolás visszatérésével öt-hat másodperccel gyorsuló autókat ígérnek 2017-re.
2014: A Red Bull egészen biztosan megtartja Daniel Ricciardót is a következő évre, jelentette ki Christian Horner csapatfőnök, akit lenyűgözött az ausztrál teljesítménye az eddigi öt futamon. Ricciardo hároméves szerződést írt alá, de a Red Bullnak lehetősége lenne kilépni belőle, ha nem elégedett az új pilótával.
2013: Takuma Sato erős szezonkezdetet produkál az IndyCarban, hiszen győzött Long Beach-ben, négy futam után pedig vezeti a tabellát. Ám amikor arról kérdezték, meggyőző tengerentúli szereplésével referenciaként megpróbál-e majd ismét utat találni az F1-be, kijelentette, hogy nincsenek hasonló tervei.
2012: Toto Wolff, a Williams részvényese örömmel látja, hogy a csapat Pastor Maldonadóba fektetett hite végre kifizetődött a meglepetésszerű barcelonai győzelemmel. Az osztrák üzletember reméli, hogy a venezuelait „fizetős versenyzőként” megbélyegző kritikusok végre csöndben maradnak. „Azt hiszem, ha csak annyit mondok, hogy elhallgattatta a kritikusokat, akkor még nagyon finoman bánok a szavakkal. Egyszerűen befogta a szájukat a Spanyolországban nyújtott teljesítményével.”
2010: Harmadik szabadedzésen elszenvedett balesete miatt Fernando Alonso kihagyta a Monacói Nagydíj időmérőjét – melyet Mark Webber a Red Bull-lal megnyert a renault-s Robert Kubica előtt –, és bokszutcából kell indulnia a versenyen. A spanyol tudja, hogy nagyon halovány reményeket táplálhat csak, de felhozta Michael Schumacher 2006-os felzárkózását, melyből inspirációt merít.
2009: Az FIA és a csapatok tanácskozása az F1 jövőjéről eredmény nélkül ért véget. Max Mosley az FIA részéről nem hajlandó engedni a 40 millió fontos éves költségsapka ötletéből, a csapatok pedig nem fogadják el ezt. A Ferrari, a Renault, a Toyota és a Red Bull tartják magukat ahhoz, hogy ilyen feltételek mellett nem fognak nevezni a 2010-es szezonra.
2008: Nelson Piquet Jr.-nak ideje többször megvillanni, mint ahányszor nem, figyelmeztette az újonc pilótát Steve Nielsen, a Renault sportigazgatója. Öt versenyen Piquet legjobb helye 11. pozíció volt. Nielsen kissé baljóslatúan hozzátette: „Az F1 egy torokmetsző üzlet, és azokkal, akik nem teljesítenek, tudjuk, mi történik.”
2007: Jackie Stewart szerint a friss F1-es debütáns Lewis Hamilton nagyon hamar át fogja írni a sport nagykönyvét, és igazi példaképpé válhat. „Az életmódja lehetővé teszi számára, hogy egy teljes, tökéletes csomaggá álljon össze” – mondta. „Olyasmivé, ami több bajnoki címhez vezette Schumachert, olyasmivé, mint Senna, Prost, Jim Clark vagy akár én magam. Megvan benne az a bizonyos mentalitás, hozzáállás, életstílus, ami különbözik egy Raikkönenétől.”
2006: A mezőny több pilótája is szinkronhangnak áll a hamarosan a mozikba kerülő új animációs film, a Cars (Verdák) kedvéért. Miután Michael Schumacher már elkötelezte magát amellett, hogy a hangját kölcsönzi majd az egyik szereplőnek, most kiderült, hogy a Renault pilótapárosa, Fernando Alonso és Giancarlo Fisichella is beülnek a szinkronstúdióba – ők saját hazájuk változatában, azaz a spanyol és az olasz verzióban fognak feltűnni rövidebb szerepek erejéig.
2005: A Toyota nem fog szigorú büntetést kapni, szögezte le Max Mosley FIA-elnök. Az istállóról a San Marinó-i Nagydíj után derült ki, hogy nem rendelkezik szabályos versenylicensszel. Mivel a BAR-Hondát ekkoriban tiltották el két hónapra a versenyzéstől műszaki szabálytalanság miatt, rögtön felmerült, hogy a Toyotára is hasonló várhat. Mosley leszögezte: a Toyota adminisztratív hibát követett el, a BAR csalt.
2003: Juan Pablo Montoya elmondása szerint alaposan meglepte az őt megbüntető rendőrt, miután az megállította őt Monaco közelében, ahol 70 km/órával túllépte a megengedett sebességet. „Közölte velem, hogy ez elég költséges lesz. Erre én megkérdeztem, hogy mennyi, kinyitottam a pénztárcámat és kifizettem. Lenyűgözte őt, hogy ilyen sok pénz volt nálam, de éppen akkor jöttem az automatától” – dicsekedett a kolumbiai, aki szerint 200 km/órás tempójával igazából nagyon is óvatosan vezetett.
2002: Eddie Irvine megvédte korábbi csapattársát, Michael Schumachert a Ferrari spielbergi csapatutasítása után. Szerinte hiba bármilyen módon is a németre haragudni a történtek után. A német versenyző is csak egy alkalmazott a Ferrarinál: akkor nem viselkedett volna profiként, ha az utasítás ellen cselekszik.
2001: Mika Hakkinen a valenciai tesztelés első napján új pályacsúcsot teljesített a spanyol pályán: 1:13,226-os kört futott. Ezzel feledtette a két nappal korábbi Osztrák Nagydíjat, amelyen egyetlen métert sem tudott megtenni, mivel McLarenje a rajtrácson maradt.
1999: Feszült időmérőn szerzett Mika Hakkinen pole-pozíciót Monacóban, negyedik rajtelsőségét zsinórban. A finn győztes körén sárga zászlót lengettek, ezért elemelte lábát a gázról – becslése szerint egy tizeddel volt így lassabb – és kezével is jelzett, hogy látta a zászlókat. A címvédő még így is tartott tőle, hogy megbüntetik, 60 percig kellett várnia a döntésre. Eközben a második helyezett Michael Schumacher Olivier Panist és Pedro Dinizt átkozta, amiért feltartották őt.
1997: Szezon közben módosulhat a versenynaptár. Az FIA öt futam elteltével közölte, hogy az idényzáró helyszínét Estorilről Jerezre módosítják, mivel a portugál pálya vezetői nem tettek eleget a biztonság növelésével és a létesítmények átalakításával kapcsolatos kéréseknek. A portugálok ígérik, hogy minden feltételt teljesíteni fognak a futam idejéig. Az FIA-t azonban nem tudták meggyőzni, az Európa Nagydíjat Jerezben tartották október 26-án, Portugália pedig azóta sem szerepelt versenynaptárban.