2020: Értetlenül és dühösen állnak a csapatok az FIA különös közleménye előtt, amelyben leírják, hogy a szövetség titkos megállapodást kötött a Ferrarival az olaszok 2019-es motorját illető vizsgálatot követően. A BBC azt írja, hogy a rivális csapatokban több kérdés is felmerült az esettel kapcsolatban: szabályos volt-e a Ferrari motorja, miért nem közlik a vizsgálat eredményét és mégis hogyan bízhatnának ezek után az FIA-ben?
2016: Gyakorlatilag szponzor nélkül mutatja be első F1-es autóját a Haas, a csapat tulajdonosa, Gene Haas viszont azt mondja, hogy nem keresnek kétségbeesetten támogatókat. Az amerikai istálló leginkább a céget szeretné promotálni a sorozatban, pénz van, ha kell, úgyhogy ráérnek ezzel. A Sauber közben késve, de bemutatja az új autót, a csapat nagyon rosszul áll a fejlesztésekkel.
2012: Az F1-es csapatok egyetértenek abban, hogy az eddiginél is szorosabb küzdelem várható ebben a szezonban - a teszteredmények nagyon változatosak voltak, több csapat is esélyesnek érzi magát, bármi elképzelhető. Bernie Ecclestone, a sportág ura azt mondja, hogy ő most Mark Webber vb-címére tenné a legtöbb pénzt - azt találja mondani, hogy szerinte még Sebastian Vettel is örülne neki, ha az ausztrál nyerne...
2008: A Williamstől hangos a sajtó, ugyanis Patrick Head a csapat részéről azt mondja, hogy 2004-ben ők is leigazolhatták volna Lewis Hamiltont, de az istállóval akkor közeli partnerségben lévő BMW nemet mondott erre. Head szerint a csapat szerette volna, de nem volt hozzá elég pénz, a BMW nem akart áldozni arra, hogy támogasson egy fiatalt. Közben Frank Williams arról beszél, hogy meglepődött Nico Rosberg csapatnál maradásán, mert úgy gondolta, hogy a német tehetség a McLarenhez fog igazolni, éppen Hamilton mellé.
2004: A McLaren és a Williams is fogadkozik a szezon előtt, hogy most aztán le fogják győzni a Ferrarit. A grove-iaknál Ralf Schumacher mondja azt, hogy minden korábbinál felkészültebben érkezik meg az idényre, a wokingiaknál pedig David Coulthard mondja azt, hogy az autó gyors, a kérdés a megbízhatóság lesz, de ha azt megoldják, akkor bármire képesek lehetnek.
2000: A Ferrari saját pályáján, Mugellóban teszteli az új autóját, Michael Schumacher 16 kört tesz meg vele, de jelzik, hogy ez csak egy kis bemelegítés a másnapi hosszabb tesztre. A maranellóiak nagyon készülnek, mert az előző év végén abszolút versenyképes volt az autó, most Schumacherrel természetesen a vb-címben reménykednek, amelyre időtlen idők óta nem voltak képesek. A szezonrajtig már egészen két hét sincs hátra.