Az alábbi cikk 2017. decemberében készült.
Graham és Bette Hill 1955-ben kötöttek házasságot, az esküvőt pedig a menyasszony fizette, férje ugyanis minden pénzét a versenyzésre költötte. Bette Hill egy korábbi interjúban megismerkedésük történetét is felelevenítette:
„Karácsony másnapján, 1950-ben, a hammersmith-i Auriol evezősklub regattáján történt. Graham ekkoriban még a haditengerészetnél töltötte kötelező szolgálatai idejét. Én együtt dolgoztam egy lánnyal, aki az egyik csapattársával járt jegyben. Karácsony másnapján tartották az eljegyzési partijukat, ahova engem is magával vitt. A dolgok már első látásra működtek” – idézte fel. Érdekes adalék, hogy a Graham és később Damon Hill által használt, egyszerű sisakfestés is egy evezősklubtól származik.
Graham Hill két világbajnoki címet nyert, 1962-ben a BRM-mel és 1968-ban a Lotusszal. Bette nagy bánatára, bár a versenyek jelentős részére elkísérte férjét – a stoppert kezelte, mint a pilótafeleségek többsége akkoriban – épp az első bajnokság megnyeréséről döntő nagydíjról maradt le.
„Először jártam Amerikában, mikor Graham elvitt a nagydíjra Watkins Glenbe. Itt nyernie kellett, hogy megszerezze a világbajnoki címet, mivel előzőleg győzött Monzában, és megnőtt a pontelőnye. Körülbelül öt körön át vezetett is, végül azonban Jimmy Clark megelőzte, így minden a Dél-Afrikai Nagydíjra tolódott, az az év végére. Sajnos nem lehettem ott a versenyen, melyen Jimmy fölényesen vezetett, amíg tönkre nem ment az autója. Így Graham megnyerte a futamot és a világbajnokságot is a BRM-mel. Abban az évben csupán a második nagydíj volt, amelyen nem tudtam ott lenni, de mivel épp csak elmúlt karácsony, a gyerekek voltak az elsők. A Reuterstől értesültem a hírről” – idézte fel Bette az 1962-ben történteket. A Dél-Afrikai Nagydíjat abban az évben december 29-én rendezték.
Grahamnek és Bette-nek két lánya és egy fia született, az asszonyra pedig néhány év múltán súlyos feladat hárult: neki kellett a család élére állnia, miután Graham Hill 1975 novemberében lezuhant magánrepülőgépével.
Damon Hill hat évvel később versenyezni kezdett, ám apjától eltérően motorokkal, kemény fizikai munkával előteremtve az anyagiakat. Bette tanácsára állt át négy kerékre, az idő pedig ezt a döntést igazolta: 1996-ban, a Williamsszel Formula-1-es világbajnok lett, a sportág történetében egyedüliként lépett apja nyomdokaiba.