2013: Felipe Massa új karosszériát kap a Ferraritól, miután az előző túlságosan összetört Monacóban. A balesetért eleinte a brazilt tették felelőssé, de később kiderült, hogy műszaki hiba okozta az incidenst.
2011: Elhárultak a Lotus Renault GP és a Kanadai Nagydíj szervezői közti problémák, melyek abból fakadtak, hogy az ország szigorú dohányreklámot tiltó törvényeinek megsértését látták egyesek abban, hogy a csapat festése a JPS által meghatározott 1970-es, illetve 1980-as évekbeli festésre emlékeztet.
2009: A Lola és a March után újabb legendás név bukkant fel a jövő évi potenciális nevezők listáján: a Brabham névhasználati jogát birtokló német Franz Hilmer felélesztené a legendás istállót, legalábbis névleg.
2003: Jenson Button kihagyni kényszerül a BAR monzai tesztjét, miután még nem épült fel teljesen hatalmas monacói balesetéből, mely miatt a versenyen sem tudott rajthoz állni. A teszttől való távolmaradást Sid Watkins javasolat annak érdekében, hogy Montrealra mindenképpen felépüljön a brit.
2002: Elhalasztották a Honda új, továbbfejlesztett V10-esének bevetését, melyet eredetileg a soron következő Kanadai Nagydíjra terveztek. Nagy szükség lenne pedig a fejlesztésre, hiszen a négy pilóta közül, akik autójában a japánok erőforrása dobog, egyedül a jordanes Fisichella szerzett pontot eddig idén.
2001: A Minardi határozottan tagadja, hogy lecserélnék az ifjú Fernando Alonso csapattársát, Tarso Marquest, akinek teljesítménye látványosan elmarad a spanyolétól. A sajtó Gianni Morbidellit hozta szóba a csapattal, akinek szerződtetéséről már a szezon előtt is szó esett.
2000: Miután a magabiztosan vezető Michael Schumachert autója cserbenhagyta, David Coulthard nyerte a Monacói Nagydíjat Rubens Barrichello és Giancarlo Fisichella előtt. A negyedik helyen a Jaguar első pontjait szerző Eddie Irvine ért célba.
1999: Visszatérhetett a BAR-csapathoz Ricardo Zonta, aki hazai versenye szabadedzésén szenvedett súlyos lábsérülést. A brazil versenyző tegnap egy teszttel kezdte meg a felkészülést a következő futamra.
1998: A Rolls-Royce eladta a Cosworth céget az Audinak, ami egyes vélemények szerint közelebb hozhatja a német gyártót a Formula-1-hez.
1997: A Tyrrell istálló határozottan tagadta azokat a híreszteléseket, hogy a jelenlegi tulajdonosok megválnának a csapattól. A hírek szerint többek közt a BAT dohánycég érdeklődik az istálló iránt.