Teljesen kiszámíthatatlanul alakult a SuperCar kategória a Kakucsringen. A három előfutamot Kárai Tamás húzta be, úgy tűnt, az audis sima győzelmet szerez Greinbach kihagyása után. Az első elődöntő rajtja után azonban ütközött, kiforgott, hétvégéje pedig véget is ért ezen a ponton, a döntőbe sem került be.
A bajnokságot vezető Csucsu azonban amilyen rosszul állt az elődöntőig – ötödik volt a köztes eredménylistán, műszaki problémákkal a futamokon – olyan jól jött ki belőle: megnyerte a Kárai kiesésével záruló szakaszt. A döntőt a második rajtkockából kezdhette Mózer Márk mellől: a két elődöntőnyertes között a köztes eredménylista sorrendje döntött a pole-ról a szabályok értelmében.
A döntőben viszont fordult a szerencse, Csucsu és az ifjabb Mózer ütköztek össze. Az élre hatalmas meglepetésre Kotán Péter került Ford Escortjával. A nyolcszoros magyar bajnok körökön át hősiesen tartotta a vezetést a gyorsabb és modernebb autók előtt, egészen utolsó körben teljesített jokeréig. Az üldözők eddigre már túlestek saját jokerükön: Mózer Attila és Harsányi Zoltán még egy gyorsulási versenyben összecsaptak a célegyenesben, a győzelem 15 ezredmásodperc különbséggel az idősebb Mózernek jutott a 2020-as fejlesztésű Peugeot-val.
Izgalmas harcot hozott a Super1600 is, ahol Gergely Róbert első körben teljesített jokerével fogott ki a kötelezettséget sokáig húzó második-harmadik helyezetten, a szintén győztes tempót diktáló Laczkó Lehelen és Körmöczi Balázson.
A SuperTouringCars kategóriák között +2000-ben Koncseg Zoltán győzelme – legalábbis kívülről – egyszerűbbnek tűnt, a kategóriát uraló BMW-s minden kvalifikációs futam után a döntőt is behúzta, négyből negyedik győzelmét szerezte, megint csak Vámosi Tibor előtt. A -2000-ből hiányzott a géposztály első helyét rendre kibérlő Roman Castoral, így Nagy Attila megszerezhette az elsőséget Janzer György előtt. A -1600-at Répási János Róbert nyerte Makai György előtt: ezt a kategóriát öt kör alapján értékelték, mivel piros zászlóval idő előtt leintették Kovács László lángra kapó autója miatt.
Nem a fő esélyes nyert a Swift Hybrid RX Cupban sem: Luigi behúzta a három előfutamot, azonban először nem állhatott a dobogó tetejére, második hellyel kellett beérnie, a döntőben legyűrte őt a remek tempót diktáló Nagy Benjámin. A kategória különleges résztvevője a 67 évesen visszatérő Maruzsi László volt, aki végül negyedik lett, nem messze a dobogótól.
A Magyar Kupában Körmöczi Gergő szerezte első sikerét, bár a köztes eredménylistán még csak negyedik volt. Somogyi Márk szintén először győzött a Hankook Racer Cupban – az előző két fordulót megnyerő Kismarty-Lechner Gábor már a WTCR-ben állt helyt hétvégén –, Kovács Sámuel pedig az MX5 Kupában: a korábbi három fordulót megnyerő Dóczi Bencét lökésért megbüntették elődöntőjében, így a legjobb hat között sem szerepelhetett.
Megszokott név nyert viszont az Astrák, Swiftek és juniorok versenyében: Panyik Dániel és Szabó Bulcsú négyből negyedszer, Szabó Csanád harmadszor. Minden eredmény itt megtalálható.