Az idei évre épített autója megbízhatóan üzemelt, ami szerelői, Nagy István és Heinc Benő kifogástalan szervizmunkájának volt köszönhető. A csapat szintén hálás Gorácz Bélának és Szuromi Istvánnak, akik a motor építésében és beállításában közreműködtek. Technikai sport lévén természetesen így is akadtak hibák az év folyamán, egy jobb első defekt a Rabócsiringen a döntő első helyéről az ötödikre kényszerítette Viktort, míg az évad utolsó, nyirádi versenyén szintén a döntő első helye múlott a bal lökésgátló törésén.
„Csak három futamot nem tudtam megnyerni, de ezek is főként technikai hibák miatt történtek. Egész évben a leggyorsabbak közé tartoztam. Az utolsó nyirádi futam éppen balul sült el, és bár kicsit csalódott vagyok emiatt, mégsem rossz érzésekkel hagyom magam mögött a szezont” - összegezte az idei évet.
Viktor gyakorlatilag hiba nélkül autózott az év folyamán. Kakucsringen a szabadedzésen csúszott ki egyszer, de egy gyors hűtőcsere biztosította, hogy az időmérőre már ki tudott állni és onnantól fogva mindent, amit lehetet, meg is nyert. A fuglaui diadal után ez, a „hazai” pályán történt megmérettetésen elért siker okozta talán számára a legnagyobb örömet, természetesen a bajnoki cím elnyerése előtt.
A még mindig középiskolás versenyző 2012-ben már junior bajnok volt, és a tavalyi gyengébb év után tudott idén visszavágni. „Az új autó sokkal stabilabb az előzőnél, emellett pedig a csapat hozzáállása és kiváló szakértelme segített a szezon során” - indokolta idei formáját, miközben fizikális felkészültsége érdekében különféle edzéseket végzett: „Hobbiszinten gokartozni is szoktam még, emellett pedig kajakozok, testépítést végzek és a szimulátorban is gyakorolok.”
Partnerek: GULF HUNGARY, VETERAN EXPERTS GROUP / Biztonságtechnika, SBR RACING, BOSCH CAR SERVICE SZÉKESFEHÉRVÁR