Kis Viktória a Losail Ázsia Bajnokság összetettjének éllovasaként kategóriája második helyére kvalifikálta magát a pénteki időmérőn Katarban, így mindkét szombati versenyen ebből a pozícióból rajtolhatott. A H-Moto Team pilótája új futómű-beállításokkal vágott neki a versenynapnak, amely kifejezetten jól működött: az első futam rajtja után rögtön az élre állt a magyar motoros. Ám sajnos csak a harmadik körig tartott a menetelése, akkor ugyanis egy váltóhiba miatt kicsúszott a 4-es kanyarban. Szerencsére sem neki, sem a gépnek nem esett komoly baja, így felkészülten vághatott neki a második viadalnak, amelyet az elsővel ellentétben már éjszakai körülmények között, lámpafénynél rendeztek meg.
Ezt a versenyt pedig élete legizgalmasabb futamaként értékelte Wicca! Az elejétől kezdve óriásit csatáztak szlovén társával a kategória első helyéért, folyamatosan oda-vissza előzgették egymást. Az utolsó körre is fej-fej mellett fordultak, ám sajnos a magyarnak ismét meggyűlt a baja egy 1000 köbcentis motoron ülő ellenfelével, aki hirtelen berántotta elé a gépét, és emiatt kis híján bukott is a magyar. Wicca azonban így is hatalmas hajrát mutatott be a célig, ahol mindössze egyetlen századmásodperc (!) volt a különbség közte és a győztes között, így végül másodikként zárta ezt a versenyt.
A fiatal versenyző mentalitását jellemzi, hogy nem az elszalasztott győzelem miatt bánkódott, hanem a körökön keresztül tartó kiélezett küzdelemnek örült – hiszen ahogy ő maga fogalmazott: „ezért imádjuk ezt a sportot”. Az újabb dobogós helyezés miatt amúgy sincs oka szomorkodni, főleg ha azt is hozzávesszük, hogy ezúttal a Superbike világbajnokság betétsorozataként szerepeltek, így számos nagyágyú is szemtanúja lehetett Wicca versenyzésének. A pilóta legközelebb másfél hónap múlva, nem sokkal karácsony előtt tér vissza Katarba, hogy újabb remek eredményekkel közelebb kerüljön eredeti céljához, vagyis az összetett pontverseny megnyeréséhez.
Kis Viktória
„Új futómű-beállításokkal kezdtünk neki a napnak Bájó jóvoltából, ami nagyon is bevált, sokkal stabilabb volt az érzés a kanyarokban. Az első versenyt még nappal rendezték, „kellemes” 43 fokban. A rajtom jól sikerült, elsőnek kanyarodtam kategóriámban, amit tartottam is egészen a harmadik körig, ahol a 4-es kanyar előtt akadt egy kis probléma a váltóval: kidobta sebességből, majd vissza, ezért megakadt a hátulja, és elcsúsztam. Vissza szerettem volna állni a versenybe, de sajnos a kormány nagyon elferdült. Hamar rendbe tették a motort a második versenyre, és fejben is rendben voltam. Az a futam életem eddigi legizgalmasabb versenye volt! Az egészet végigcsatáztuk a szlovén versenyzővel, oda-vissza ment az előzgetés, közben sorra gyűrtük le az ezres motorosokat. Egyet kivéve, akivel a múltkor is problémám akadt. Az utolsó kört megkezdve én voltam az élen, szorosan a Kawasaki mögött, és amikor utolértünk egy lekörözöttet a 7-es kanyarban, én jobban helyezkedtem, de a lóerő-különbséget kihasználva agresszívan berántotta elém a motorját és meg is ütötte az enyém elejét, aminek kis híján esés lett a vége. Manca ekkor előzött meg. Ezután életem hajráját produkáltam, hogy ne maradjak le. Ő kanyarodott rá előbb a célegyenesre, én szorosan mögötte, végül egyetlen századdal (!!!) intették le előttem. Összetettben 13. lettem, a 21. helyről indulva. Egy másodpercig sem bánkódtam, mert hatalmasat csatáztunk, és ez az, amiért imádjuk ezt a sportot. Őrületes verseny volt! Nagyon köszönöm a lehetőséget a QMMF csapatának, hogy itt lehetek, pláne azért, hogy a Superbike világbajnokság betétfutamaként is szerepelhetünk. Rengeteg gratulációt kaptam ottani pilótáktól és szerelőktől is. Köszönöm a Bájónak a szakértelmét a futóműhöz, a hazai csapatnak a támogatást, és mindenkinek egyenként a szurkolást és biztatást! Folytatás decemberben!”
Kelemenné Szilágyi Noémi, menedzser
„0,010 időkülönbségen múlt az első hely a második futamon. Gyakorlatilag az első helyezettel együtt ért be a célba. Vasárnap még el fogom kérni a célfotót, de ezen már nem lehet reklamálni, az idők alapján Wicca lett a második. Az első futamon történt esést pedig mind ő, mint a motor „kiheverte”, de egyébként a második versenyen az utolsó körök egyikében megint összetalálkozott „kedvenc” angol 1000 köbcentis versenytársával, aki immár másodszor akadályozta, sőt most majdnem ki is ütötte Wiccát. A szerencsétlen találkozásnak köszönhetően Wicca nem tudta megjavítani az idejét, és így jött össze ez a milliméternyi különbség közte és az első helyezett Manca Katrasnik között. Mindig elmondom, most is csak ismételni tudom, hogy ez a versenysorozat mindenben más, mint amit Európában megszoktunk: egyszerre közel 50 pilóta a pályán, különböző kategóriákban, az időjárás pedig olyan embert próbáló, hogy meg sem lehet szokni. A Superbike sorozatban induló versenyzők közül is mindenki, akivel beszéltünk, a körülményekben (a homoktól és a magas páratartalomtól csúszós pálya, levegő hőmérséklete, éjszakai verseny) látta a legnagyobb nehézségeket. Wicca velük szemben már „sivatagi menőnek” számít, szívós, ügyes pilóta. De neki is, mint mindenki másnak, mindig többet és még annál is többet kell kihoznia önmagából, mi pedig hátországaként megteremtjük számára a tőlünk telhető maximális alapot ahhoz, hogy a versenyeken a legeslegjobb formáját hozhassa. Decemberben következik a folytatás.”