Hadjar: Az egyetlen célom, hogy Tsunodát legyőzzem
A Racing Bulls újonca rögtön gyorsabb lenne tapasztaltabb csapattársánál – a 20 éves francia versenyző egyértelműsítette 2025-ös célját.
„Tudom, hogy nincs túl sok F1-es tapasztalatom, a rajtrácson pedig mindenki magas szintet képvisel. Ismerem magam, tudom, hogy rögtön le akarom győzni Tsunodát, amikor autóba ülök” – mondta Hadjar.
„Ez különösképpen fontos ebben a kategóriában, ahol nem egyformák az autók. Ez az egyetlen valós, konkrét célom.”
Alonso: A legjobb létesítmények nálunk vannak
Fernando Alonso rendkívül pozitívan nyilatkozott az Aston Martin megújult főhadiszállásáról, mellyel mindenki számára vonzó munkahelyet teremtettek.
„Az első naptól kezdve minden zökkenőmentesen működött, valószínűleg nekünk vannak a legjobb létesítményeink jelenleg a sportban. Nagyszerű jövő vár a csapatra” – mondta Alonso. Részletek itt.
Wolff: Virtuális világ és a valóság – hol a különbség?
A Mercedes csapatfőnökének meglátása szerint a mai fiatalok már nem tesznek különbséget a virtuális világ és a valóság között.
„A fiam hét éves. Van otthon egy szimulátora, ahol mások ellen versenyez online. Négy mérvadó pálya van Olaszországban – ezek közül még egyiken sem vezetett, a szimulátorból azonban ismeri őket” – mondta Wolff az AMuS-nak.
„Ezt követően részt vettünk egy versenyen, ahol kigurult a pályára és rögtön a leggyorsabb volt. Erre azt mondja nekem, hogy ő ismerte a pályát. Azt feleltem neki, hogy persze, de csak a szimulátorból. Az a válasz érkezett, hogy ő már volt itt korábban...”
„Mit tudunk leszűrni ebből? Azt, hogy a fiatalok már nem tesznek különbséget a virtuális világ és a valóság között” – jelentette ki az 53 éves szakember. Részletek itt.
Steiner szerint Verstappen mentette meg a Red Bull tavalyi szezonját
A Haas egykori csapatfőnökének véleménye szerint a McLarennél nem hoztak ki mindent az autóból 2024-ben, míg a Red Bull szezonját Verstappen mentette meg.
Steiner szerint Verstappen túlteljesített a 2024-es szezonban, míg a McLarennél van tennivaló, ami a pályán való teljesítmény maximalizálását illeti.
„A Red Bull nem volt annyira jó, amilyen előkelő helyen zárták a szezont. Másik oldalról viszont a McLaren jobb volt annál, amilyen teljesítményt láttunk tőlük. Nem hoztak ki mindent az autóból, míg a Red Bullnál Max még annál is többet is kipréselt a rendelkezésre álló technikából, mint ami elvárható lett volna.” Részletek itt.
Wehrlein: Rosszkor voltam rossz helyen
Mindössze két szezon jutott neki a száguldó cirkuszban, később azonban világbajnok lett a Formula–E-ben – Pascal Wehrlein rövidre sikeredett F1-es karrierjéről beszélt.
A 30 éves Wehrlein úgy véli, egyszerűen nem jöttek össze számára a dolgok a Formula–1-ben: „Nem megfelelő helyen voltam az adott pillanatban. Úgy gondolom, hogy mindezek ellenére is képes voltam megmutatni, hogy mit tudok. Több pontot szereztem a csapattársaimnál, valamint időmérőkön is legyőztem őket.” Részletek itt.
Sebastien Ogier és a Monte-Carlo Rali
Sebastien Ogier 10. sikerét, valamint a Toyota totális uralmát hozta a WRC-szezonnyitó Monte-Carlo Rali.
Csak megszorítani tudták Sebastien Ogier-t a WRC-szezonnyitó Monte-Carlo Ralin, de legyőzni nem: a francia klasszis imár 10. alkalommal nyerte meg a legendás viadalt, amivel saját korábbi rekordját adta át a múltnak. Részletek itt.
Podcast: Mi újság az F1-es csapatoknál?
Még nem dübörög az F1, de már zajlik az élet a csapatok körül. A Formula Podcast stábja kitárgyalta az aktualitásokat. Alessandro Alunni Bravi személyében fontos emberrel erősített a McLaren, Lewis Hamilton átesett a tűzkeresztségen a Ferrarinál, a Red Bull pedig egy fontos szponzort igyekszik becserkészni. A többi alakulatnál is történt ez, az, amaz az utóbbi napokban, Gergő és Sanyi pedig átbeszélte a legfontosabb fejleményeket. Részletek itt.