Ebben bajnok lett az Aston Martin
„Fejlesztések számában egyértelműen mi nyertük a világbajnokságot 2024-ben, de ezek a fejlesztések nem hoztak köridőt, márpedig ebben az iparban mindenki köridőt akar” – mondta Andy Cowell, az Aston Martin frissen kinevezett csapatfőnöke. Részletek itt.
Alonso sztorija
Alonso a DAZN-nek arról beszélt, hogy egészen fiatal kora óta hozzá van szokva a küzdéshez, ami valószínűleg nagyban hozzájárult a kitartó tulajdonságához: „Amikor elkezdtem gokartozni, mindig egy gokartom és egy szett gumiabroncsom volt. Asztúriában ráadásul elég sokat esik az eső, így esős körülmények között, amikor a többiek esőgumikon versenyeztek, én továbbra is száraz pályára alkalmas gumikon köröztem, mert nem volt pénzünk esőgumikra.” Részletek itt.
Jobb volt a Red Bull?
Lando Norris szerint azért tudták elhappolni a csapatvilágbajnoki címet a Red Bull elől, mert riválisuknak nem volt két azonos szinten teljesítő versenyzője: „A Red Bull valószínűleg megnyerte volna a konstruktőri címet, ha két Maxhoz hasonló versenyzőjük lenne. Ez teljesen tiszta és világos, ami azt is mutatja, hogy csapatként jó eséllyel ők végezték a legjobb munkát” – mondta Norris. Részletek itt.
Érezhető volt Newey kiválása – mondja Marko
„Kezdjük a tavalyi évvel, ami nagyon szoros volt. Jól kezdtünk, domináltunk, Adrian Newey távozását követően viszont a technikusok problémákba ütköztek azt illetően, hogy a legtöbbet hozzák ki az autóból” – mondta Helmut Marko, a Red Bull tanácsadója. Részletek itt.
Verstappen messze a legjobb
Legalábbis Helmut Marko véleménye szerint: „Egy jó és kezelhető autóval kell előrukkolnunk. Nem beszélek tehát arról, hogy olyan autóra van szükség, ami sokkal versenyképesebb a többieknél. Nem csak arról van szó, hogy ez lehetséges-e. Nagy előnyünk van azzal, hogy a mezőny messze legjobb versenyzője nálunk vezet: Verstappenről beszélek” – mondta Marko. Részletek itt.
Nincsenek kifogások
A Mercedes csapatfőnökét arról kérdezték, van-e gyomoridege a 2026-ban érkező új szabályok miatt, amire így felelt: „Egyáltalán nincs, ez egy roppant érdekes kihívás. Minden szinten a lehető legjobban kell végezned a munkádat. Egy jó motor önmagában nem juttat el minket sehova, hiszen ez meglesz a McLarennél is. Így a karosszériával kell legyőznünk őket, nem bújhatunk el semmi mögé.” Részletek itt.
Rendeld meg most 2025-ös F1-es falinaptárunkat!
Ne maradj le: Most 20 százalék kedvezménnyel rendelheted meg 2025-ös fali- és versenynaptárunkat webshopunkban!