A hongkongi második futam megnyerése után utólag kizárt Daniel Abt immár ténylegesen megszerezte első győzelmét a szériában, ezzel tízre emelkedett a sorozat futamgyőzteseinek száma. Abt a 2015-ben Buenos Airesben diadalmaskodó Antonio Felix da Costa után a második legfiatalabb győztese a sorozatnak.
Miközben Németország az elmúlt 24 év F1-es futamainak 39 százalékát megnyerte a Schumacher-testvéreknek, Vettelnek, Rosbergnek és Frentzennek köszönhetően, a Formula–E-ben 38 versenynek kellett eltelnie, mire először felállhatott a dobogó tetejére egy német versenyző. Abt mellett Heidfeld (37 futam), Engel (16 futam), Lotterer (5 futam) és Rast (1 futam) próbálkozott eddig sikertelenül.
A végül a második helyen célba érő Oliver Turvey az elmúlt évekhez hasonlóan ismét közel állt a mexikói sikerhez, de ez újfent nem jött neki össze. Immár 29 versenyt teljesített a szériában győzelem nélkül, amivel a vonatkozó (kétes dicsőségű) örökranglista harmadik helyén áll Heidfeld (37) és a sorozatban már nem szereplő Sarrazin (33) mögött.
A brit pilóta így is Formula–E karrierje legjobb eredményét érte el, eddig csak hatodik helyekkel büszkélkedhetett. Turvey a 22. pilóta, aki felállhat a pódiumra a szériában, Bird után mindössze a második brit országa kilenc FE-versenyzője közül.
A korábban NEXTEV néven szereplő kínai NIO csapat utoljára még a széria első szezonjában, Nelson Piquet bajnoki évében szerzett dobogót.
Felix Rosenqvist ötödik pole-pozíciójával a harmadik legsikeresebb pilóta ezen a téren a sorozat történetében Buemi (9) és Vergne (6) mögött – s mivel az ePrix-jei 29,4 százalékát az élről kezdhette, az övé a legjobb „hatékonysági” mutató ezen a téren.
Mindössze másodszor szerezte meg a leggyorsabb kört a sorozatban a széria egyik legsikeresebb versenyzője, a címvédő Lucas di Grassi, aki ezzel, valamint kilencedik helyével végre megszerezte idei első pontjait. Ő egyébként az egyetlen, aki már két leggyorsabb kört is elért a szezonban, ám a nyári szabályváltoztatás értelmében Hongkongban ezért nem kapott bajnoki egységet, mivel nem a legjobb tíz között ért célba.
A Jaguar története legerősebb futamát teljesítette, hiszen először zárt mindkét versenyzőjük az első hat között egy versenyt – a brit csapat korábban még nem szerzett ilyen sok (20) pontot egy futam alatt.
Sebastien Buemi zsinórban harmadszor állt dobogóra a gyenge szezonkezdés után, 20. pódiumjával beérte di Grassit az örökranglista élén.
Nico Prost 38 futamos Formula–E-karrierje során mindössze negyedszer nem szerzett egyetlen pontot sem. Vergne viszont zsinórban 11. alkalommal gyűjtött egységeket, ezzel az örökranglista 5. helyén áll.
Felix Rosenqvist először kapott FanBoostot a szurkolóktól – ő a huszadik versenyző, akinek megszavazták az extra teljesítményt.