Az FIA és a Formula-E azt a Spark Racing Technologies-t választotta a sorozat jövőbeli karosszériagyártójának, mellyel a kezdetek óta együttműködik, és történetesen az F1-es Renault csapatától távozó Frederic Vasseur tulajdonában van. A Motorsport.com információi szerint a Nemzetközi Automobil Szövetségnek komoly beleszólása lesz a modell fejlesztésébe, melyet hónapokon belül, de még várhatóan a 2016-17-es Formula-E szezon vége előtt tárnak majd a nagyközönség elé.
A cég az olasz karosszéria-gyártóval, a Dallarával fog együttműködni a várhatóan SRT-05-nek hívott autó megalkotásában, melynek valódi kinézete minden bizonnyal el fog térni a Spark által közzétett képektől. Hírek szerint a gyártó több elképzelést is megmutatott a csapatoknak az elmúlt hetekben, melyek állítólag az alább láthatóknál is radikálisabb tervezetek.
Az új gépek aero-hatékonyabbak és 40 kilogrammal könnyebbek lesznek, a megépítésükhöz használt új anyagoknak köszönhetően. Minderre azért van szükség, mert a McLaren Applied Technologies által készített energiatárolók várhatóan sokkal erősebbek, és ebből kifolyólag nehezebbek lesznek, mint a jelenleg is használtak.
Ami meglepő a grafikákon, hogy az SRT-05-öst hasonló aeroscreennel szerelik fel, mint amelyet a Red Bull tavaly tesztelt az F1-ben – az új biztonsági módosítások részeként. Ezzel az autóval a csapatok nagyobb teljesítményre is szert tesznek majd (28 kw/h-ról 54 kw/h-ra), használhatóságuk várható időtartama pedig 45 percre fog nőni. A Formula-E csapatai jövő héten, Buenos Airesi találkozójukon fogják megtárgyalni az újgenerációs modell bevezetésének körülményeit.