A rajtnál a két NextEV-autó megőrizte a vezetést az első sorból, Piquet el tudott fordulni Turvey előtt az 1-es kanyarban. Mögöttük a két DS Virgin helyezkedett, és Sam Bird be tudott bújni újonc csapattársa, Jose Maria Lopez mellé a belső íven, a kanyar kijáratánál pedig a két autó összeért, és nem kizárt, hogy Lopez első felfüggesztése sérülést szerzett ennek következtében. Ezt már csak az is sejteti, hogy az argentin ezt követően látványosan lassan haladt, és szinte minden riválisa képes volt őt megelőzni a következő körök során.
Az első körben történtek nagyobb balesetek is - Ma Csing-hua tumultusba került és összetörte autóját, mögötte pedig ez váratlanul érte az elrontott időmérő miatt a mezőny végéről rajtoló di Grassit, aki belerohant a Techeetah-ba, sérülést szerezve ezzel első vezetőszárnyán. Az Abt mindkét autóját a bokszba kötelezte az első körök során a versenyirányítás, hiszen di Grassinak az első, Daniel Abtnak pedig a hátsó szárnya volt sérült - a brazilnak pedig nem is kellett még ilyen korán átülnie a másik autójába, ami kulcsfontosságú volt versenyének alakulása szempontjából.
Az élmezőnyben már néhány kör után történt pár változás. Turvey mellett elment Bird és Buemi, míg az őket követő két Mahindra egysége is megbomlott, amikor Felix Rosenqvist a falnak csapódott, leszakadt hátsó szárnya miatt pedig ő is korai autócserére kényszerült.
Még féltáv elérése előtt Lopez nehezen irányítható autója a falba fúródott, aminek drámai következményei lettek az élmezőny harcára is. Az élen álló Piquet közvetlenül mögötte érkezett, de a falból kiálló DS Virgin miatt nem tudta bevenni a kanyart, ehelyett elkerülő manőverre volt szüksége, és mire visszaállt a versenybe, már Bird és Buemi mögött találta magát a harmadik helyen.
Lopez autójának eltávolítása, valamint a sérült fal helyreállítása miatt több kört töltött a mezőny élén a biztonsági autó, és ekkor kezdtek el eltérni a taktikák: egyesek, mint Buemi, di Grassi, Heidfeld és Turvey az ideálisnál kissé korábban álltak ki autócserére, mások azonban megvárták ezzel a biztonsági autó kiállását. Az utóbbi csoportba tartozott Bird is, aki valószínűleg elveszítette volna a vezetést Buemivel szemben, ám a brit ennél is sokkal többet bukott, második autója ugyanis kezdetben nem indult be, így hosszas várakozás után csak a mezőny hátsó felébe tudott visszatérni.
Az első helyezett kiléte ismét változott, immár a címvédő Buemi őrizte az első helyet, biztonságos, néhány másodperces előnnyel fő ellenlábasa, di Grassi előtt, aki a rajt utáni szárnycseréje ellenére is az élmezőnyben találta magát, miután tökéletesen a kezére játszott a biztonsági autó.
A futam zárása már kevesebb hajmeresztő pillanatot hozott. Buemi behozta a Renault-t az első helyre, ezzel a címvédő a lehető legjobban kezdte a harmadik szezont is. Mögötte az utolsó sorból rajtoló di Grassi rengeteg pontot mentett szörnyen kezdődő napja után, ezzel a Buemi-di Grassi páros már bele is vágott újabb ádáz csatájába, folytatva a már két szezon óta tartó, lassan a klasszikusok közé lépő rivalizálást.
A harmadik helyre Nick Heidfeld hozta be a Mahindrát, ezzel beállította saját legjobb eredményét. Mögötte Nicolas Prost gondoskodott róla, hogy a Renault a konstruktőri pontversenyben is az élen álljon, és remek teljesítménnyel kezdett az Andretti is, hiszen két fiatal tehetségük, Antonio Felix da Costa és Robin Frijns az 5-6. helyen futottak be. A holland a leintéshez közeledve mutatott még be néhány látványos előzést, eredményével pedig elégedett lehet azok után, hogy időmérős balesete miatt az utolsó helyről indult, és egy ideig úgy tűnt, csapata nem is tudja majd időben rendbe hozni összetört autóját.
A további pontszerző helyeken d’Ambrosio, Turvey, Engel és Sarrazin végeztek. A rajt után vezető Piquet tempója a verseny második felére visszaesett, így csak a csalódást keltő 11. pozícióban intették le.
A Hong Kong ePrix végeredménye: