A Liberty Media évente több millió dollárnyi nyereményt oszt szét a 10 – hamarosan 11 – F1-es csapat között. A RacingNews365 értesülései szerint a Formula–1 teljes bevételének 45 százaléka közvetlenül a csapatokhoz kerül.
Ennek egy része, 75 százalék az év végi helyezésekre kapott pénzből áll, amelyet csökkenő százalékos skála szerint osztanak szét, míg a többit a bónuszok jelentik.
A bónuszokat nem tartalmazó, 2025-re szánt nyereményalap körülbelül 1,25 milliárd dollár a 3,7 milliárd dolláros teljes bevételből.
A bajnok a nyereményalap 14 százalékát, a tizedik helyezett pedig 6 százalékát kapja – ez alapján számolta ki a RacingNews365.com, hogy milyen összegekkel gazdagodhatnak az istállók az év végén.

A bajnok McLaren viszi haza a legnagyobb összeget, megelőzve a Mercedest. A Williams lépett előre a legnagyobb, a kilencedik helyről az ötödikre ugrott, míg az Alpine a hatodikról a tizedikre, azaz az utolsó helyre esett vissza.
Jól látszik, hogy mennyire nem mindegy az év végi helyezés: a Ferrari az őszi széteséssel 23 millió dollárt veszített (lehetett volna második), a Red Bull az egyautós formációval szintén mérhető összegtől esik el, a Williams viszont a kilencedikről ötödik helyre felugrással 45 millió dollárt keresett – megéri kifizetni ebből Carlos Sainzot. Eközben az Alpine és Flavio Briatore a tavalyi helyezéséhez képest 44 millió dollárt bukott, ami hatalmas veszteség.
Ezeket a számokat úgy érdemes kontextusba helyezni, hogy 2025-ben a költségsapak 141,2 millió dollár volt a csapatok számára.
A csapatok által megkeresett összegek 2025-ben a konstruktőri helyezések alapján:
| Helyezés | Csapat | Millió dollár |
| 1. | McLaren | 175 |
| 2. | Mercedes | 164 |
| 3. | Red Bull | 152 |
| 4. | Ferrari | 141 |
| 5. | Williams | 130 |
| 6. | Racing Bulls | 119 |
| 7. | Aston Martin | 107 |
| 8. | Haas | 96 |
| 9. | Stake | 85 |
| 10. | Alpine | 75 |