Kimi Antonelli elárulta: a futam második felében végig beszélt a gumikhoz, hogy a korai kerékcsere ellenére tartsanak ki a végéig, de miután eltűnt róluk a szemcsésedés, utána már kényelmesen hozta a tempót, sőt gyorsulni is tudott.
Az időmérőn már a Q1-ben kiesett a Mercedes pilótája, így a mezőny végéről kellett startolnia, de rögtön az F1-es Las Vegas-i Nagydíj elején kiállt kereket cserélni az olasz, hogy lágy gumikról kemény keverékre váltson. Azt a szettet aztán közel 50 körön át életben tartotta, és miután utólag kizárták a McLaren-pilótákat, mindez nem ötödik helyet, hanem dobogós jelentett számára.

Antonelli a leintés után elárulta, hogy a verseny második felében beszélt a gumikhoz, de a végén még gyorsulni is tudott velük: „Az utolsó 20 körben végig beszéltem a gumikhoz, minden egyes körben az egyenesben. Csak azt kértem tőlük, hogy ’kérlek, tartsatok ki a végéig’.”
„Kissé aggódtam a szemcsésedés miatt a futam féltávja környékén, de végül amint tiszta levegőbe kerültem, főleg az utolsó tíz körben, köszönhetően a csapattól kapott némi tanácsnak is, elkezdett kicsit letisztulni a szemcsésedés, és sikerült kitartanom, sőt a köridők valójában egyre gyorsultak, úgyhogy elégedett voltam ezzel.”
„Kár érte, hogy annyira hátulról indultunk, de ez is része a tanulási folyamatnak, most pedig továbblépünk és a következő két futamra koncentrálunk” – fogalmazott a 19 éves újonc, aki azt is elárulta, hogy a korai kerékcseréjük után eredetileg kétkiállásos taktikát terveztek, aztán menet közben váltottak:

„Húsz körrel a vége előtt a csapat rádiózott, hogy B tervre váltunk, szóval tudtam, hogy a végéig el kell mennünk. Nyilván próbáltam menedzselni a gumikat, az utolsó tíz körben pedig eléggé komfortosan is éreztem magam. Nyilván Oscar jött mögöttem, de a szemcsésedés kezdett letisztulni, a tempó pedig egyre erősebbé vált.”
Nem is érzékelte a rajtbemozdulást
Antonelli parádés felzárkózásába még az is belefért, hogy a startnál minimálisan bemozduljon és emiatt öt másodperces időbüntetést kapjon. A Mercedesnél nem érzékelték a hibát, és mint az olasz elárulta, ő sem az autóban ülve:
„A megérzésem az, hogy kicsit gurultam, de nem is igazán éreztem az autóban, szóval vissza kell néznem a fedélzeti kamerás felvételt, hogy lássuk, mi volt a probléma” – mondta erről Antonelli.