Nedves pályán kezdődött meg magyar idő szerint éjjel fél kettőkor az F1-es Las Vegas-i Nagydíj harmadik szabadedzése, melynek kezdetén a helyszínen tartózkodó Mészáros Sándor kollégánk arról számolt be, hogy a tegnapi második edzésen problémát okozó csatornafedőt kijavították, és 14 másikat is megerősítettek a pályán dolgozók.
A mezőny intermediate abroncsokon kezdte meg a körözést – már aki megkezdte, öten ugyanis egyáltalán nem jöttek ki a bokszból, és mások is csak egy-két installációs kört tettek meg. Az élmenők viszont gyorsköröket futottak, melyek közül előbb Piastrié, majd Hamiltoné, ezt követően pedig Norrisé volt a leggyorsabb, majd ahogy javultak a körülmények, ismét Hamilton állt az élre – kellemesen elpingpongoztak az élcsapatok versenyzői a köridőlista elején.
A pálya lassan száradt, így bár az interek túlmelegedéssel küzdöttek, mégsem lehetett feltenni a slickeket, a nedves részek miatt, ráadásul féltáv körül újabb eső érkezését jósolták a versenyzőknek. Aztán eljött a pont, amikor mégis feltehették a szárazpályás abroncsokat, a jósolt eső érkezése előtt egyre jobban beletapostak a gázba, s helyenként egészen korrekt köröket láthattunk – no meg egy nagy mentést, Hamilton ugyanis majdnem belecsattant egy lassan poroszkáló Racing Bullsba.

Leclerc ment be először 1:42 alá, majd Verstappen válaszul majd három másodpercet adott neki, aztán Tsunoda megelőzte csapattársát, majd Leclerc visszavágott. Bár egy ponton a közvetítésben azt jelezték ki, hogy egyetlen perc múlva jön az eső, az időjárás megkegyelmezett a mezőnynek, s a köridők rohamosan javultak. Ahogy a körszámok is nőttek, a mezőny igyekezett kihasználni a lehetőséget arra, hogy van lehetőségük érdemi munkát végezni.
Két csapat, a Ferrari és a Red Bull tűnt különösen ígéretesnek, de Russell is ott mozgott az élmezőnyben – és tegyük hozzá, Norrisnak is megvolt esélye az élre állni a hajrában, de inkább a bokszba húzott 1:34-es idővel kecsegtető köre végén. A végén aztán jöhetett a tűzijáték, hiszen felkerült egy addig még nem használt friss lágy szett az autókra, s következett a hamisítatlan időmérős szimuláció.
Előbb Lawson áltt az élre egy nagy szélárnyékozás után, majd Russell adott hét tizedet neki lila szektor nélkül, akit Albon taszított visszább… Aztán megjött Verstappen, aki Albonnak vágott oda újabb hat tizedet, Hamiltonnak pedig pár ezred híján egy egész másodpercet.
A slusszpoén aztán Russellé volt, aki az utolsó percre tényleg megérkező esőben az élre állt, s bár Verstappen nála is gyorsabb körön volt, a holland többekhez, köztük Leclerc-hez, Gaslyhoz és Alonsóhoz hasonlóan hibázott, így maradt neki a második hely Albon, Hadjar és Hamilton előtt. A McLarenek nem jöttek ki a hajrában, így aztán a sor végén zárták az edzést, mely a körülmények miatt a szokottnál is kevésbé volt reprezentatív.
Az F1-es Las Vegas-i Nagydíj harmadik szabadedzésének végeredménye:
| 1. | George Russell | Mercedes | 1:34.054 | 21 | |
| 2. | Max Verstappen | Red Bull–Honda RBPT | 1:34.281 | 0.227 | 28 |
| 3. | Alexander Albon | Williams–Mercedes | 1:34.875 | 0.821 | 21 |
| 4. | Isack Hadjar | Racing Bulls–Honda RBPT | 1:35.169 | 1.115 | 26 |
| 5. | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:35.269 | 1.215 | 29 |
| 6. | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:35.385 | 1.331 | 23 |
| 7. | Liam Lawson | Racing Bulls–Honda RBPT | 1:35.439 | 1.385 | 25 |
| 8. | Lance Stroll | Aston Martin–Mercedes | 1:35.533 | 1.479 | 11 |
| 9. | Fernando Alonso | Aston Martin–Mercedes | 1:35.540 | 1.486 | 12 |
| 10. | Pierre Gasly | Alpine–Renault | 1:35.562 | 1.508 | 13 |
| 11. | Oliver Bearman | Haas–Ferrari | 1:35.586 | 1.532 | 18 |
| 12. | Carlos Sainz | Williams–Mercedes | 1:35.662 | 1.608 | 22 |
| 13. | Gabriel Bortoleto | Sauber–Ferrari | 1:35.738 | 1.684 | 16 |
| 14. | Esteban Ocon | Haas–Ferrari | 1:35.817 | 1.763 | 24 |
| 15. | Charles Leclerc | Ferrari | 1:35.908 | 1.854 | 27 |
| 16. | Franco Colapinto | Alpine–Renault | 1:36.305 | 2.251 | 17 |
| 17. | Nico Hülkenberg | Sauber–Ferrari | 1:36.650 | 2.596 | 11 |
| 18. | Yuki Tsunoda | Red Bull–Honda RBPT | 1:36.667 | 2.613 | 24 |
| 19. | Oscar Piastri | McLaren–Mercedes | 1:37.023 | 2.969 | 20 |
| 20. | Lando Norris | McLaren–Mercedes | 1:37.112 | 3.058 | 18 |