Lando Norris bizonyult a leggyorsabbnak az F1-es Las Vegas-i Nagydíj második szabadedzésén, megelőzve Kimi Antonellit és a hajrában gyaníthatóan váltóproblémák miatt félreálló Charles Leclerc előtt, de az időmérős próbálkozásokba két piros zászlós megszakítás is beleszólt, így nehéz volt következtetéseket levonni az erőviszonyokat illetően.
Noha szemerkélt kicsit az eső a második gyakorlás előtt, ez csak annyit befolyásolt, hogy néhány perc késéssel csaptak bele a munkába az istállók. A körülmények viszont annyira nem voltak rosszak és olyan gyorsan javultak – bár kisebb csúszkálások és elfékezések történtek, például Lando Norrisszal vagy Charles Leclerc-rel is –, hogy már a közepes abroncsokon bőven jobb köridőket futottak, mint az FP1-en.
A sárga oldalfalú C4-es abroncsokon egyébként felváltva vezetett a Mercedes, a Ferrari, Max Verstappen révén a Red Bull és a korábbi tréning után valamelyest a formáját megtaláló McLaren, de fel-feltűnt az élbolyban a Williams párosa, illetve az Alpine-t erősítő Pierre Gasly is.

Az edzés felénél szokás szerint felkerültek a lágy gumik, azokra váltva Norris ragadta magához a kezdeményezést Kimi Antonelli előtt. De mindenki tudta teljesíteni az időmérős próbálkozását, húsz perccel a vége előtt ugyanis előkerültek a piros zászlók: az FIA közlése szerint egy sportbíró jelentett egy esetleges meglazult csatornafedelet, emiatti elővigyázatosságból történt a megszakítás.
Az utolsó hat percre indult újra a körözés, de még bele sem lendülhettek a versenyzők, amikor újra lendült a piros zászló. Addigra már történt azért egy fontos mozzanat: Charles Leclerc volt kénytelen félrehúzódni a Ferrarival, a monacói váltógondokra gyanakodott a rádióban.
Így viszont nem változott a sorrend, amely nem is tekinthető relevánsnak, ugyanis sokan nem tudtak lágy gumis gyorskört futni. Mindenesetre Norris zárt az élen Kimi Antonelli előtt, de a harmadik helyen már a közepes gumis idejével Leclerc tűnt fel.
Nico Hülkenberg és a Racing Bulls duója természetesen tudott lágy abroncsos kört teljesíteni, ezért álltak a 4-6. helyeken, megelőzve George Russellt, Alexander Albont, Max Verstappent és Lewis Hamiltont. Oscar Piastri mindössze a 14. idővel zárt, de természetesen neki is elmaradt a kvalifikációs próbálkozása.
A 2. szabadedzés végeredménye:
| 1. | Lando Norris | McLaren/Mercedes | 1'33.602 | |
| 2. | Kimi Antonelli | Mercedes | 1'33.631 | 0.029 |
| 3. | Charles Leclerc | Ferrari | 1'33.763 | 0.161 |
| 4. | Nico Hülkenberg | Sauber/Ferrari | 1'33.879 | 0.277 |
| 5. | Isack Hadjar | Racing Bulls/Honda RBPT | 1'33.893 | 0.291 |
| 6. | Liam Lawson | Racing Bulls/Honda RBPT | 1'33.901 | 0.299 |
| 7. | George Russell | Mercedes | 1'34.037 | 0.435 |
| 8. | Alexander Albon | Williams/Mercedes | 1'34.067 | 0.465 |
| 9. | Max Verstappen | Red Bull/Honda RBPT | 1'34.105 | 0.503 |
| 10. | Lewis Hamilton | Ferrari | 1'34.127 | 0.525 |
| 11. | Lance Stroll | Aston Martin/Mercedes | 1'34.191 | 0.589 |
| 12. | Pierre Gasly | Alpine/Renault | 1'34.373 | 0.771 |
| 13. | Carlos Sainz | Williams/Mercedes | 1'34.435 | 0.833 |
| 14. | Oscar Piastri | McLaren/Mercedes | 1'34.493 | 0.891 |
| 15. | Yuki Tsunoda | Red Bull/Honda RBPT | 1'34.692 | 1.090 |
| 16. | Franco Colapinto | Alpine/Renault | 1'34.824 | 1.222 |
| 17. | Oliver Bearman | Haas/Ferrari | 1'34.986 | 1.384 |
| 18. | Fernando Alonso | Aston Martin/Mercedes | 1'35.012 | 1.410 |
| 19. | Esteban Ocon | Haas/Ferrari | 1'35.228 | 1.626 |
| 20. | Gabriel Bortoleto | Sauber/Ferrari | 1'35.499 | 1.897 |