Az olasz Motorsport információi szerint az austini hétvége során többször is felmerült, hogy a flexibilis, rugalmas szárnyakat legalizálhatják a 2026-os F1-es szezonra.
Az évek óta központi kérdésnek számító témáról a lap szerint több csapat is egyeztetett Texasban, miután az FIA kamerái alapján világosan látszik, hogy a barcelonai szigorítás ellenére az őszi futamokon ismét mozognak kicsit ezek a szárnyak.
Többen is azt hangoztatják a Motorsport szerint, hogy lehetetlen teljesen statikussá tenni a szárnyakat, innentől pedig minden az FIA méréseinek módszertanán múlik, de a mostani példa is mutatja, hogy csak idő kérdése, amíg a csapatok nem találják meg a kiskapukat.

Emiatt kezd terjedni az az ötlet, hogy inkább szüntessenek meg minden megkötést, mindenki csináljon annyira hajlékony szárnyat, amennyire scak tud vagy akar – de minderről maguknak a csapatoknak kell majd kimondaniuk a végleges kérést, amit az FIA jóváhagyhat.
A Motorsport úgy tudja, hogy a szövetséget a biztonsági kérdések aggasztják ezzel kapcsolatban, már csak a töréstesztek miatt is.
A csapatokat viszont minden megoldás érdekli, ami csökkenti a 2026-os autók légellenállását, bár az aktív aero segít ezen jövőre, de ha pluszban még rugalmasak is lehetnek a szárnyak, az további előnyökkel járhatna – ami azért kulcsfontosságú, hogy minél kevesebb energiát kelljen használni az egyenesekben, mert az akkumulátor beosztása jelenleg a legkardinálisabb kérdés.