A McLaren nem számít a visszatérő boxkiállási problémák teljes megoldására jövő évig, de úgy véli, hogy azért rövid távon javulások érhetők el.
Lando Norris és Oscar Piastri is több alkalommal tapasztalta, hogy a McLaren csapatának lassú boxkiállásai rontották versenyeik eredményét ebben a szezonban.
Legutóbb Piastri 5,25 másodperces megállással veszített időt a Szingapúri Nagydíjon, míg Monzában Norris 5,87 másodperces kerékcseréje váltotta ki a csapatutasítások körüli vitát.

A wokingiak Zandvoort óta folyamatosan küzdenek ezzel, és ez a most már trenddé alakuló sorozat rávilágított arra, hogy itt valós problémáról beszélhetünk.
A csapatfőnök, Andrea Stella szerint a kulcsfontosságú tényező a kerékcsavarkulcsok kialakításával kapcsolatos, ami megnehezíti a személyzet munkáját. Bár bízik abban, hogy a csapat rövid távon megoldja a problémát, azt sugallta, hogy egyelőre még folyamatban van a munka, és a megfelelő megoldás csak 2026-ban fog elkészülni.
„Tudjuk, hogy hardveres szempontból a mi eszközünk kissé bonyolultabbá teszi a műveletet, a szerszámok használatát, mint kellene” – magyarázta Stella.
„Ezt felismertük. Néhány javítást végzünk, amelyek főként a következő évre vonatkoznak. Ugyanakkor a kerékcsere-csapattal is együttműködünk, hogy enyhítsük a hardver okozta nehézségeket.”
„A gyárban rengeteg munka van a felülvizsgálattal, javítással, teszteléssel és gyakorlással. Ez egy nagyon átfogó és széles körű tevékenység. De elégedett vagyok azzal, amit a felülvizsgálat, a cselekvés és a jövő tervezése terén látok.”