Max Verstappen sorozatban háromszor győzte le mindkét McLarent, a wokingiak utoljára Zandvoortban tudtak futamot nyerni, Lando Norris pedig még a nyári szünet előtt, a Magyar Nagydíjon volt képes elsőként zárni – adódik a kérdés, hogy a Red Bull tényleg fejlődött-e ekkorát az eddig domináló erőhöz képest.
Norris szerint a rivális utolérte őket, sőt mostanában egyszerűen gyorsabb volt az RB21-es, mint az MCL39-es. Felmerült, hogy Szingapúr volt az igazi lakmuszpapír a Red Bull fejlődésével kapcsolatban, de Norris ezt visszautasította – ő biztos volt benne, hogy mindenhol gyors lesz már a rivális, sőt úgy fogalmazott, hogy szerinte eddig is nagyon jók voltak az energiaitalosok.
„Egyáltalán nem gondolom így. Sok területen javultak ebben a szezonban. Néhány fejlesztéssel Monzában is javultak. Idén amúgy sem voltak rosszak. Az emberek folyamatosan lehúzzák a Red Bullt, pedig az év nagy részében nagyon erősek voltak” – magyarázta Szingapúr után.

„Volt néhány nehezebb versenyük, de ők a Red Bull. Amint javítottak azon a kis területen, gyorsak lettek, szóval ez nem meglepetés. Senkinek sem meglepetés, nekünk sem. Őszintén szólva a tavalyi eredményeik alapján is arra számítottam, hogy most valószínűleg pole-pozícióban lesznek. A pole-ért küzdöttek tavaly, és ha én nem lettem volna, akkor megnyerték volna a versenyt. Nem lehet azt mondani, hogy küszködtek. Csak nem voltak olyan gyorsak, mint mi, de most gyorsabbak."
Andrea Stella viszont nem értett vele egyet: az olasz szerint meglepő volt a Red Bull tempója.
„Érdekes” – mondta Stella még a kvalifikáció után.
„Mindenki számára érdekes látni, hogy a Red Bull mire volt képes egy ilyen pályán, több okból is. Az egyik, hogy Monzában nagyon versenyképesek voltak. Aztán Bakuban is versenyképesek voltak. Gondoltuk, megnézzük, hogy ez az alacsony légellenállás használatától függ-e, és megismételhető-e magas légellenállás és nagy hátsó szárnyak esetén.”
„A második ok pedig az, hogy itt, Szingapúrban a múltban talán kicsit nehezen boldogultak. Nos, a bizonyítékok arra utalnak, hogy talán mindkét tényezőt, a magas légellenállást és a szingapúri körülményeket is megoldották."